Voor de rest, vree schonen en snelle tocht. Het middenstuk toch wel best pittig met de korte nijdige klimmen. Bepijling, bevoorrading alles dik in orde,
29/06/08 OVERPELT (fietspromo)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- alain vandam
- Mountainbiker
Post by alain vandam »
gisteren ook genoten van de Overpeltse bossen,samen met mijn zoon.
spijtig genoeg werd die tijdens de bevoorrading onwel.
Hij is op mijn vraag terug naar de start gedaan door de organisatoren. hij is nog even flauw gevallen ,maar de mensen van het rode kruis hebben hem er terug bovenop geholpen .
Daarom ,van harte bedankt om mijn zoon op te vangen !!!!
Fijn om vast te stellen dat mensen in nood geholpen worden.
Als jullie nog is een TT organiseren komen wij zeker terug,hopelijk dan zonder ziekte of tegenslag.
N.B.ondertussen voelt hij zich al veel beter.
en voor de rest vond ik alles OK,parcours,bevoorrading ,bepijling,fietsstalling
tot de volgende!
spijtig genoeg werd die tijdens de bevoorrading onwel.
Hij is op mijn vraag terug naar de start gedaan door de organisatoren. hij is nog even flauw gevallen ,maar de mensen van het rode kruis hebben hem er terug bovenop geholpen .
Daarom ,van harte bedankt om mijn zoon op te vangen !!!!
Fijn om vast te stellen dat mensen in nood geholpen worden.
Als jullie nog is een TT organiseren komen wij zeker terug,hopelijk dan zonder ziekte of tegenslag.
N.B.ondertussen voelt hij zich al veel beter.
en voor de rest vond ik alles OK,parcours,bevoorrading ,bepijling,fietsstalling
tot de volgende!
Metalcat wrote:mm, kan mij het vele asfalt ni herinneren dus da zal dan wel meevallen zeker![]()
Voor de rest, vree schonen en snelle tocht. Het middenstuk toch wel best pittig met de korte nijdige klimmen. Bepijling, bevoorrading alles dik in orde,![]()
En ik herinner enkel twee molshoopkes, 1 pal voor en 1direkt na de bevoorrading.
- Mondeoracing
- Mountainbiker
Post by Mondeoracing »
Eerst en vooral wil ik julie bedanken om aanwezig tezijn op onze tocht.
'k zie maar een puntje van kritiek :
Hierdoor hebben we voor het dubbele pad gekozen, als het anders kon hadden we het zeker anders gedaan.
Alain hoop dat je zoon terug in orde is zodat hij zondag terug kan rijden.
We hopen jullie in februari 2008 terug tezien.
'k zie maar een puntje van kritiek :
De reden hiervan is dat een dreef verder in het bos het vol zat met Teken.Gf biker wrote: Enigste minpuntje, aankomen op dezelfde strook dan dat men vertrekt![]()
best vermijden in het vervolg.
![]()
Hierdoor hebben we voor het dubbele pad gekozen, als het anders kon hadden we het zeker anders gedaan.
Alain hoop dat je zoon terug in orde is zodat hij zondag terug kan rijden.
We hopen jullie in februari 2008 terug tezien.
-
Scott USA scale20
- Mountainbiker
Post by Scott USA scale20 »
Ik hebt toch verschillende bikers te voet zien gaan op dees "molshoopkes"Gf biker wrote:Metalcat wrote:mm, kan mij het vele asfalt ni herinneren dus da zal dan wel meevallen zeker![]()
Voor de rest, vree schonen en snelle tocht. Het middenstuk toch wel best pittig met de korte nijdige klimmen. Bepijling, bevoorrading alles dik in orde,![]()
En ik herinner enkel twee molshoopkes, 1 pal voor en 1direkt na de bevoorrading.![]()