Volgend jaar zeker terug
GRtz
Post by Rock Rider »
Rock Rider wrote:861 hoogtemeters op de 80 km volgens het NGI... Veel uit de streek gehaald dus! 840 volgens de Polar... Redelijk juist dus...
Enne, een topic gaat over alle afstanden... Dus was nie zo duidelijk...Maartend wrote:En om de hoeveel km ging dat??Rock Rider wrote:misschien eens de vorige posts lezen?Maartend wrote:Hoeveel hoogtemeters waren er eindelijk?
Ik had niet het idee dat het er nu zoveel waren
Ik had er 861 op het NGI en 840 op de polar...
De 80?
En waar stond mijn vraag onder? juist, de 55.
Dank u.
had dat idd wel kunnen aangeven.Rock Rider wrote:Enkele posts terug...Rock Rider wrote:861 hoogtemeters op de 80 km volgens het NGI... Veel uit de streek gehaald dus! 840 volgens de Polar... Redelijk juist dus...Enne, een topic gaat over alle afstanden... Dus was nie zo duidelijk...Maartend wrote:En om de hoeveel km ging dat??Rock Rider wrote: misschien eens de vorige posts lezen?
Ik had er 861 op het NGI en 840 op de polar...
De 80?
En waar stond mijn vraag onder? juist, de 55.
Dank u.
Graag gedaan...
Niet Tobi hier, maar je hebt wel gelijk. En ik dacht dat het kwam door de rum-cola van de nacht ervoor.kenny wrote:Het leek niet veel idd, maar het was wel constant op en af. Zelden serieus maar toch voldoende om het knap lastig te maken. (Vooral die laatste weide bergop deed ferm pijn (nietwaar Tobi)
Setoe voor dien vent mij zijn kartonnen fietsje...kenny wrote:Het leek niet veel idd, maar het was wel constant op en af. Zelden serieus maar toch voldoende om het knap lastig te maken. (Vooral die laatste weide bergop deed ferm pijn (nietwaar Tobi)