Meld hier TV uitzendingen over MTB zaken.

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Putteke wrote:Ik had er ook meer van verwacht, maarja we mogen al blij zijn dat we iets te zien hebben gekregen.
Toen ze bezig waren over die Epic van Sauser...
Voor en achter vering... "voor meer comfort" #-o :roll:

En dat werd beaamd door B. Brems... Had ik toch verwacht dat 'ie ging corrigeren en zeggen dat vering in dergelijke races niet voor comfort is, maar om niet in den decor te belanden bij die technische stukken (of iets in die trent...)

Voor de rest akkoord dat ze wel de volledige uitzending mochten afspelen...
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Ja van die epic was wel lachen. :lol: Die commentator kende er helemaal niets van. En ik vond het ook raar dat Brems hem niet corrigeerde. Hij zal het mischien uit beleefdheid niet gedaan hebben zeker. :-?
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

De echte reden, de bekende tweeling:
Ze waren groot op hardtails.
Grote motivators voor de verbetering van het zadel en voor de overgang naar de fully.
Altruïstisch, want de opkomst van de fully betekende een zeker einde van hun carriëre.
Ze werden doodgezwegen in het peloton en kwamen zelfs nooit met hun foto in de krant, laat staan op tv.
Furunkel en Karbunkel! :lol:

Sorry, off-topic, maar kon het niet laten :oops: .
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Sjoerie wrote:Wat vonden jullie van de uitzending van het WK?

Ze laten de start zien en het einde en dan de commentatoren maar zeggen 'saai é'
Onnozelste commentaar was op het einde, toen Paulissen wel al was toegekomen maar Meirhaeghe en Nys nog niet, maar daar kon niet op gewacht worden: "Helaas moeten we hier stoppen, aleja helaas..." #-o
Probeer nog op zijn minst een beetje te verbergen da ge liever gene commentaar zou geven he #-o

Maar kom, er was toch iets te zien.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

het toffe was ook over die matras aan de boom, ge moet zorgen dat ge in dat bepaald spoor zit of ge hangt tegen de boom wwarop de commentator vraagt " en waarom dan wel " en Brems zegt dan doodleuk " aja ik heb er ook efkes tegen geplakt.

ik kon me niet inhouden van lachen toen, nu ja ik en nog veel anderen zullen er ook wel tegen gehangen hebben zeker.

Massini 8)
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Daarjuist op la deux een uur aan samenvattingen van het afgelopen wk in val di sole.Ben 3 keer in beeld geweest #-o
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

scottbikerke wrote:Daarjuist op la deux een uur aan samenvattingen van het afgelopen wk in val di sole.Ben 3 keer in beeld geweest #-o
een uur mtb op den tv en niemand heeft iets gezien #-o :lol:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

een stukske in de kantine van ronse, was juist downhill en trial.

Massini 8)
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

de man met de hamer is bij Absalon langs gekomen tijdens het WK

Dat de veelvuldige ex-wereldkampioen Julien Absalon opgaf tijdens de WK-race in 2008 te Val di Sole, is voor velen al bekend. Maar de Italiaanse supporter Andrea Tosi legde de ontmoeting van Julien Absalon met de man met de hamer vast op video en zette deze op het internet. Interessante beelden waar het gebaar van Fredrik Kessiakoff wanneer hij Absalon passeert mooi de sportiviteit in het mountainbiken weergeeft...

Massini 8)
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

Morgen om 21u15 op canvas 'Alles voor Peking'
Een reportage over Sven Nijs die zich op de olympische spelen voorbereidt.
Post Reply