geen enkele routeplanner kent de schoonderbukenweg
dus zal wel schoonderbeukenweg zijn zeker, dat kennen ze wel in Rillaar
29/06/2008 - Rillaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- berten
- Mountainbiker
- Location: Cube reaction hybrit slt + cube reaction race+cube reaction sl
Ook juist terug van de 46 km.
Was weeral een prachtige tocht,een parcour met toch een heleboel hoogtemeters en ook wat recuperatiestukjes,m.a.w.voor elk wat wils
Heb gehoord v.d.organisatie dat er toch meer dan 1000 inschrijvingen waren .
Pijltjes in orde,bevoorrading was voldoende.
Wij hebben er een leuke en sportieve voormiddag van gemaakt en bij leven en welzijn zullen we er volgend jaar terug bijzijn
Nog even vermelden ,er hingen daar in de kantine papieren dat de tocht van volgende week Diest MELDERT IS AFGELAST t' is maar dat ge het weet.
Was weeral een prachtige tocht,een parcour met toch een heleboel hoogtemeters en ook wat recuperatiestukjes,m.a.w.voor elk wat wils
Heb gehoord v.d.organisatie dat er toch meer dan 1000 inschrijvingen waren .
Pijltjes in orde,bevoorrading was voldoende.
Wij hebben er een leuke en sportieve voormiddag van gemaakt en bij leven en welzijn zullen we er volgend jaar terug bijzijn
Nog even vermelden ,er hingen daar in de kantine papieren dat de tocht van volgende week Diest MELDERT IS AFGELAST t' is maar dat ge het weet.
Last edited by berten on Sun 29 Jun 2008 14:52, edited 1 time in total.
- wieten beustel
- Mountainbiker
Post by wieten beustel »
ik heb vandaag een fantastische tocht gereden.als ik naar dien ikkel zijn uitleg geluisterd had dan had ik een toffe tocht met veel afwisseling en goeie bevoorrading gemist.ik ga de volgende keer terug en die der niet waren hadden ongelijk.
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
Toerke was zeker goed te doen, enkele stukken van de Hagelandse chrono gecombineerd met wat asfaltklimmetjes. En vandaag eindelijk nog eens stof gevreten van het droge zand, was al lang geleden met al die regen de afgelopen weken.
Bevoorrading was in orde, alleen hadden ze daar wel een beter plaatske voor kunnen uitzoeken ipv midden op die brug
. de auto's die daar moesten passeren geraakten er gewoon niet door.
Tevreden terug naar huis dus, en nu fietske klaarmaken voor een weekje Houffalize
Bevoorrading was in orde, alleen hadden ze daar wel een beter plaatske voor kunnen uitzoeken ipv midden op die brug
Tevreden terug naar huis dus, en nu fietske klaarmaken voor een weekje Houffalize
- Guy S.
- Mountainbiker
Vandaag de 46km in Rillaar gereden en ik vind de negatieve komentaren onterecht. Ok, in 't begin misschien wat veel asfalt maar dat werd goedgemaakt met pittige klimmetjes en spannende afdalingen. Al bij al dus een mooi parcours.
De bevoorraading was maar net genoeg maar we komen tenslotte om te mountainbiken en niet om te eten.
En ik houd ook niet van nen ijskoude douche
De bevoorraading was maar net genoeg maar we komen tenslotte om te mountainbiken en niet om te eten.
En ik houd ook niet van nen ijskoude douche
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Een toffe tocht maar soms toch iets teveel asvalt of brede wegen. Er zat wel ergens een hele leuke singletrack tussen.
Aan de biker (die te voet ging) die ik heb geraakt toen ik terug achteruit bolde op de helling met dat verhoogje op het eind, mijn excuses. Het was niet de bedoeling dat ik achteruit bolde en zeker niet de bedoeling dat ik tegen u zou knallen en daarbij uwe voorrem heb geraakt. Moest ik niet bruusk sturen door mijne voorligger (geen verwijt), had ik perfect mijn evenwicht kunnen houden en zonder problemen op de top geraakt. Ik wou alleen maar helemaal tot boven rijden.
Toch heb ik men eigen goed geamuseerd en dat is toch het belangerijkste vanal.
Volgende keer kom ik wel terug denk ik.
Aan de biker (die te voet ging) die ik heb geraakt toen ik terug achteruit bolde op de helling met dat verhoogje op het eind, mijn excuses. Het was niet de bedoeling dat ik achteruit bolde en zeker niet de bedoeling dat ik tegen u zou knallen en daarbij uwe voorrem heb geraakt. Moest ik niet bruusk sturen door mijne voorligger (geen verwijt), had ik perfect mijn evenwicht kunnen houden en zonder problemen op de top geraakt. Ik wou alleen maar helemaal tot boven rijden.
Toch heb ik men eigen goed geamuseerd en dat is toch het belangerijkste vanal.
Volgende keer kom ik wel terug denk ik.
- berten
- Mountainbiker
- Location: Cube reaction hybrit slt + cube reaction race+cube reaction sl
Ja fredje_76 dan hebt ge blijkbaar een klein stukje gemist,ben naar mijn computerke gaan kijken en ik heb er 45,5 km , maar zo nauw zal het niet steken,als het maar plezant was.fredje_76 wrote:Wij ook, al hadden we maar 42 km op de tellet bij aankomst ? #-oberten wrote:Ook juist terug van de 46 km.
Ergens iets gemist dus, voor de rest weinig slechte commentaar. Een TT met inderdaad wel meer asfalt dan anders, maar toch genoeg afwisseling. Bevoorrading OK, bepijling 99% in orde.