Kben hier precies wel de laatste, maar sinds gisteren dus ook gedaan. Nu nog tot vrijdag wachten op mijn uitslag, maar ik denk (hoop!) dat het wel ok zal zijn.
Nog niemand hier zijn uitslag gekregen?
Examentopic
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Jeej, sinds gisteren mag ik mij "bachelor ingenieur-architect" noemen
Al 3 jaar gedaan, nog 2 te gaan, maar nu eerst 3 maand rust!!
Ale, dan zijt gij der ook eindelijk vanaf! 4 juli is wel héél laat om nog bezig te zijn ze. Welke richting doet gij misschien?viperke wrote:Juuj, nog drie examens, vrijdag 4 juli begint mijn vakantie![]()
Merci.viperke wrote:Proficiat Haajke !
Ik doe lucht- en ruimtevaarttechniek in Delft (nl), op zich een goed onderwijssysteem daar in Nl, maar we hebben dus zo laat nog examens. Als troost begint de les opnieuw op 1 september
Ik hoop dan voor u dat ge der zeker door zijt, dat ge tenminste nog een kleine twee maand vakantie hebt! Want de tweede zittijd zal bij jullie wel snel weer zijn zeker, als ge al opnieuw begint op 1 september? Of is dat een systeem zonder herexamens?
Volgend jaar ga ik op Erasmus naar Cottbus en daar ga ik examens hebben eind juli/begin augustus. Er is ook een tweede examenperiode eind september/begin oktober, maar dat is geen tweede zittijd. De studenten kunnen ginder gewoon kiezen wanneer ze hun examen afleggen. Ik kan dat wel niet doen, want samen met die tweede periode begint mijn vijfde jaar hier weer al.
Is het ook zo'n systeem in NL, of gewoon zoals hier met tweede zit?
Wij hebben een kleine blokweek begin november en eind maart. Dan traditionele blok van drie weken in januari en vanaf half juni, gevolgd door twee weken blok'verlof'. De herexamens zijn vanaf half augustus denk ik, en daar zal ik er ook wel enkele van aan mn been hebben
Of dat systeem in heel Nl zo is of enkel op onze school (TU Delft) weet ik eigl niet precies..
Maar de essentie: 't is nu vakantie !
Of dat systeem in heel Nl zo is of enkel op onze school (TU Delft) weet ik eigl niet precies..
Maar de essentie: 't is nu vakantie !