Examentopic

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Kben hier precies wel de laatste, maar sinds gisteren dus ook gedaan. Nu nog tot vrijdag wachten op mijn uitslag, maar ik denk (hoop!) dat het wel ok zal zijn.
Nog niemand hier zijn uitslag gekregen?
reinout
Mountainbiker

Post by reinout »

Ik heb een a-attest en mag naar het zesde middelbaar, al is dat niet zo'n verrassing.
çommie
Mountainbiker

Post by çommie »

reinout wrote:Ik heb een a-attest en mag naar het zesde middelbaar, al is dat niet zo'n verrassing.
idem hier
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

Ik ben voor alles geslaagd, drie maanden vakantie dus :bounce:
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

Juuj, nog drie examens, vrijdag 4 juli begint mijn vakantie #-o :-D
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

viperke wrote:Juuj, nog drie examens, vrijdag 4 juli begint mijn vakantie #-o :-D
Man da's laat, keep up mate :wink:
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Jeej, sinds gisteren mag ik mij "bachelor ingenieur-architect" noemen :P Al 3 jaar gedaan, nog 2 te gaan, maar nu eerst 3 maand rust!!

viperke wrote:Juuj, nog drie examens, vrijdag 4 juli begint mijn vakantie #-o :-D
Ale, dan zijt gij der ook eindelijk vanaf! 4 juli is wel héél laat om nog bezig te zijn ze. Welke richting doet gij misschien?
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

Proficiat Haajke !

Ik doe lucht- en ruimtevaarttechniek in Delft (nl), op zich een goed onderwijssysteem daar in Nl, maar we hebben dus zo laat nog examens. Als troost begint de les opnieuw op 1 september #-o
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

viperke wrote:Proficiat Haajke !

Ik doe lucht- en ruimtevaarttechniek in Delft (nl), op zich een goed onderwijssysteem daar in Nl, maar we hebben dus zo laat nog examens. Als troost begint de les opnieuw op 1 september #-o
Merci.

Ik hoop dan voor u dat ge der zeker door zijt, dat ge tenminste nog een kleine twee maand vakantie hebt! Want de tweede zittijd zal bij jullie wel snel weer zijn zeker, als ge al opnieuw begint op 1 september? Of is dat een systeem zonder herexamens?

Volgend jaar ga ik op Erasmus naar Cottbus en daar ga ik examens hebben eind juli/begin augustus. Er is ook een tweede examenperiode eind september/begin oktober, maar dat is geen tweede zittijd. De studenten kunnen ginder gewoon kiezen wanneer ze hun examen afleggen. Ik kan dat wel niet doen, want samen met die tweede periode begint mijn vijfde jaar hier weer al.
Is het ook zo'n systeem in NL, of gewoon zoals hier met tweede zit?
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

Wij hebben een kleine blokweek begin november en eind maart. Dan traditionele blok van drie weken in januari en vanaf half juni, gevolgd door twee weken blok'verlof'. De herexamens zijn vanaf half augustus denk ik, en daar zal ik er ook wel enkele van aan mn been hebben #-o

Of dat systeem in heel Nl zo is of enkel op onze school (TU Delft) weet ik eigl niet precies..

Maar de essentie: 't is nu vakantie ! :drunk:
Post Reply