diegene die klagen moeten zelf maar een tocht organiseren en zullen dan bij hen komen rijden, eens zien of het dan allemaal in orde is
29/06/2008 - Rillaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ik kom wsl af met trekkie 800, tis mss dan wel genen topper maar dan vlamme me maar wa harder hé, dan zijn we ook moe en voldaan.
diegene die klagen moeten zelf maar een tocht organiseren en zullen dan bij hen komen rijden, eens zien of het dan allemaal in orde is
zo simpel zal het allemaal nog nie zijn dezer dagen om een tocht in elkaar te steken.
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
kan het zijn dat het schoonderbeukenweg moet zijn ipv schoonderbukenweg, want die vind ik niet terug op men routeplanner.
kwestie van juist te rijden hé
kwestie van juist te rijden hé
- forza_inja
- Mountainbiker
-
gierke guy
- Mountainbiker
Post by gierke guy »
tot morgen in Rillaar WAF EN WOEF???
blijkbaar zijn de meningen verdeeld hier, en ni een beetje
maakt niet uit voor ons wij zullen erbij zijn. Is trouwens de enige in de buurt morgen... Wie weet zijn we morgen allemaal een stuk positiever, laat aub ook een kans aan de organisatoren om te groeien en beter te worden, dit is toch het minste wat bikers onder elkaar kunnen doen of niet soms
tot morgen voor de positievelingen

- LaGamuza
- Mountainbiker
Hoi,
Is wel degelijk Schoonderbukenweg hoor en heeft helemaal niks te maken met Montenaken dit is een deelgemeente van Gingelom en da ergens ligt tussen Tienen en ST-Truiden dacht ik. Rillaar is gelegen tss Scherpenheuvel en Aarschot.(Vlaams-Brabant) De straatnaam verwijst naar het dorp Schoonderbuken; een deelgemeente van Scherpenheuvel-Zichem.
Wij zullen er ook aanwezig zijn, is maar een dikke 10km van bij ons (Wersbeek-Bekkevoort) verwijderd.. Tot morgen dan maar.
GRTZ
Is wel degelijk Schoonderbukenweg hoor en heeft helemaal niks te maken met Montenaken dit is een deelgemeente van Gingelom en da ergens ligt tussen Tienen en ST-Truiden dacht ik. Rillaar is gelegen tss Scherpenheuvel en Aarschot.(Vlaams-Brabant) De straatnaam verwijst naar het dorp Schoonderbuken; een deelgemeente van Scherpenheuvel-Zichem.
Wij zullen er ook aanwezig zijn, is maar een dikke 10km van bij ons (Wersbeek-Bekkevoort) verwijderd.. Tot morgen dan maar.
GRTZ
Wil nu niet ambetant doen hoor GPSteven, maar "Montenaken" is ook wel een straat in Rillaar hoor...GPSteven wrote:Hoi,
GRTZ