29/06/2008 - Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

ik kom wsl af met trekkie 800, tis mss dan wel genen topper maar dan vlamme me maar wa harder hé, dan zijn we ook moe en voldaan.

diegene die klagen moeten zelf maar een tocht organiseren en zullen dan bij hen komen rijden, eens zien of het dan allemaal in orde is :lol: zo simpel zal het allemaal nog nie zijn dezer dagen om een tocht in elkaar te steken.
Dynamic D
Mountainbiker

Post by Dynamic D »

mensen die de tocht niet vonden ?

Awel ik heb de tocht vorig jaar ook niet gevonden, maar zal hem
dit jaar wel is zoeken. :-D
Misschien best in een vlaag van woede toch je tekst is nalezen
voor je hem post.
Excuseer
[/quote]
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

kan het zijn dat het schoonderbeukenweg moet zijn ipv schoonderbukenweg, want die vind ik niet terug op men routeplanner.
kwestie van juist te rijden hé :wink:
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

forza_inja wrote:kan het zijn dat het schoonderbeukenweg moet zijn ipv schoonderbukenweg, want die vind ik niet terug op men routeplanner.
kwestie van juist te rijden hé :wink:
ja
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

ok
gierke guy
Mountainbiker

Post by gierke guy »

:bounce: Rustig, rustig, ok iedereen mag een mening hebben maar op deze manier is dat toch ni nodig .ik ben vandaag 28juni in oosthoven gaan biken niks bijzonder maar ik heb mij Km weer gedaan 90 ongeveer de liereman in Oud Turnhout is zo slecht nog niet .wel nogal veeeeel los zand wablief!! ja ja los zand en er stond veel wind. Maar ik ga hem toch bij de betere tt zetten ivm veiligheid, braek en alles wat er bij hoort
tot morgen in Rillaar WAF EN WOEF???
ct
Mountainbiker

Post by ct »

blijkbaar zijn de meningen verdeeld hier, en ni een beetje :P maakt niet uit voor ons wij zullen erbij zijn. Is trouwens de enige in de buurt morgen... Wie weet zijn we morgen allemaal een stuk positiever, laat aub ook een kans aan de organisatoren om te groeien en beter te worden, dit is toch het minste wat bikers onder elkaar kunnen doen of niet soms #-o tot morgen voor de positievelingen =D> =D> =D>
tabias
Mountainbiker

Post by tabias »

tzal wsl zijn in de schoonderbeukenweg (een zijstraatje op de grote baan richting montenaken (straatnaam dus en geen gemeente)) aan het voetbalveld. Daar was het toch vorige keer.
Last edited by tabias on Sat 28 Jun 2008 22:42, edited 1 time in total.
LaGamuza
Mountainbiker

Post by LaGamuza »

Hoi,
Is wel degelijk Schoonderbukenweg hoor en heeft helemaal niks te maken met Montenaken dit is een deelgemeente van Gingelom en da ergens ligt tussen Tienen en ST-Truiden dacht ik. Rillaar is gelegen tss Scherpenheuvel en Aarschot.(Vlaams-Brabant) De straatnaam verwijst naar het dorp Schoonderbuken; een deelgemeente van Scherpenheuvel-Zichem.
Wij zullen er ook aanwezig zijn, is maar een dikke 10km van bij ons (Wersbeek-Bekkevoort) verwijderd.. Tot morgen dan maar.
GRTZ
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

GPSteven wrote:Hoi,
Is wel degelijk Schoonderbukenweg hoor en heeft helemaal niks te maken met Montenaken dit is een deelgemeente van Gingelom en da ergens ligt tussen Tienen en ST-Truiden dacht ik. Rillaar is gelegen tss Scherpenheuvel en Aarschot.(Vlaams-Brabant) De straatnaam verwijst naar het dorp Schoonderbuken; een deelgemeente van Scherpenheuvel-Zichem.
Wij zullen er ook aanwezig zijn, is maar een dikke 10km van bij ons (Wersbeek-Bekkevoort) verwijderd.. Tot morgen dan maar.
GRTZ
Wil nu niet ambetant doen hoor GPSteven, maar "Montenaken" is ook wel een straat in Rillaar hoor...
Post Reply