28/06/08 Sellewie Beneden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

the grandmaster wrote:gezien de droge weersomstandigheden !
Vanavond zal t regen, nie dat het veel zal zijn maargoed :wink: Ik denk dat het er zeer goed zal bijliggen !
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Maartend wrote:
tobi wrote:rond 1.30 uur start ik :-D
Ma gaan de peiltjes al weg zijn van de 80 km?
Kzou em mss nog rijden me mijn camelzak ofzo :-)

Grtz
Da's erg vroeg, ik denk dat ze dan nog aan et plaatsen zijn.
En niet enkel een camelbak, maar ook een zaklamp lijkt me nuttig
13.30 u uiteraard #-o :lol:

Grtz
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Juist terug van de 55. Mooi tochtje. Goede organisatie en een snel parcour met toch wel wat hm's. Heb mij goed geamuseerd. :wink:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Ondertussen ook terug van deze mooie tocht. De 80 km gedaan en mij goed geamuseerd. Toch even op de tanden moeten bijten in de extra lus voor de 80 toen we echt tegen de wind moesten in gaan beuken...

Mooie organisatie, goed uitgepijld, schoon parcours (onze Steenbakkersspeeltuin :lol: ) en tof gezelschap.

Weet er iemand hoe het is met die biker die in Bellegem een auto aanreed? Hij lag er maar raar bij, ons niet gaan moeien want er stond al genoeg volk bij. Eventjes ervoor zijne Focus bike nog staan bewonderen, maar na dit ongeval zag die er zo mooi niet meer uit...
Crusader
Mountainbiker

Post by Crusader »

Hoi, k' heb ook de 55 gereden, m'n totaal was echter 67 (met de fiets tot ter plaatse gereden).

Het is inderdaad een mooi tochtje zoals het bijna ieder jaar is.
K'heb de 80 toch links laten liggen. =;

Hopelijk tot volgend jaar. :bounce:
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Terug van de 55 maar heb toch 80 op de teller staan, een extra toertje rond Deerlijk gereden :wink:

De opkomst veel best mee, rond 9u toch. Alles was perfect, bevoorrading op het juiste moment. Wel 2x gevallen in 't land van den boer, bij zo'n paadje en aan je rechterkant ging dat zo stijl naar beneden, was mn gewicht verloren en pardoef tussen het graan (of wat het ook mocht zijn) .Spijtig dat het grotendeels door de Boerhovenroute in Zwevegem ging, want ik ken daar al alles. Maar het is toch de moeite waard om volgend jaar opnieuw te doen :wink:

Proficiat aan organisatie !

Foto's:

Image

Image

Image
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

De 80 km gereden die er uiteindelijk bijna 82 bleken ter zijn :bounce: :bounce:
Zeer goede organisatie, mooi parcours en goed bevoorradingen =D> =D>
Eén opmerking misschien, hier en daar een extra pijltje om de twijfel weg te nemen, maar dat belet niet dat we volgend jaar terug afkomen.

Hier en daar nog een verloren pijl van een vorige organisatie zien hangen [-X [-X

Kortom =D> =D> =D> =D>

Morgen de 75 km in Veldegem

Grtzz

Pompierke
Maartend
Mountainbiker

Post by Maartend »

Had enkel tijd voor de 55.
Was na afgelopen nacht ook wel genoeg.
1 keer van mijn fiets afgedonderd en het eerste stuk ging echt bout. Bleek mijn achterband een beetje heel erg hard te staan, zwabberde alle kanten op. Stuk leeg, daarna een stuk beter.
Heb iig genoten en de koeken waren weer erg lekker
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Deze morgen met de Steenbakkerstrein in Sellewie gereden. Uiteindelijk met zijn 5-en aan de 80 begonnen voor een best aangename tocht. Mooi parcours, prachtige zichten (alleen al daarvoor kom je naar deze streek), enkele minder bekende stukken en een weidedoorsteek of 2 kan ik altijd wel smaken. :bounce: Ook enkele mooie 'bos'passages.

Geen problemen met de bepijling gehad, bevoorradingen waren ruim voldoende. De rijsttaart op de eerste was meer dan welkom, want nog niet ontbeten en dat was er aan te voelen. (mottig opgestaan en getwijfeld of ik wel zou starten, maar ik wou het risico niet lopen om als 'softie' aangeduid te worden :wink: ) Aan de tweede bevoorrading vastgesteld dat er toch wel heel weinig volk voor de 80 ging. Tijdens die lus maar weinig andere bikers tegengekomen, de meeste dan nog ter hoogte van dat ongeval in Bellegem. Hopelijk komt het allemaal goed met die jongen, maar eigenlijk nog eens 'mooi' voorbeeld van hoe men toch moet opletten in het verkeer. In een afdaling op baan dwars je dus nooit een drukkere voorrangsweg zonder kijken [-X , er was geeneens voorrang.

In het laatste deel wat meer wind en daar ik de kop van de trein toch niet echt kon volgen, me dan maar in de staart ervan gezet en zo de rit toch in goed gezelschap kunnen voleindigen. De douches waren goed (nieuw in die vrachtwagen =D> ), dan nog een korte après.
Wel opvallend, toch niet zoveel volk...
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Spijtig genoeg vandaag forfait moeten geven met een bezoekje aan de dokter #-o

Heb deze rit ferm gemist jammer, jammer :cry: :cry: :cry:

Sellewie zeker tot volgend jaar =D>
Post Reply