Naar welke muziek luister je momenteel?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Gweñito Gafotas wrote:Dude, best Ridley Rijder verwittigen as ge zo'n lieftallige dames post, die jongen tuimelt nogal rap van/tussen z'n bureaustoel/bureau :-D
Mja, Mja mooie lichting ...

Valt wel mee...

Maar die van Lacuna Coil, en die van Tristania en die van Arch Enemy ... Zulke geile ...
Whaaaaaaaa, ding ding ding, habba habba, =P~ =P~ =P~ , ....

8)
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Sin With Sebastian- Shut up and sleep with me

Bart Kaël- De marie louise :drunk: =D>
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

hele dag naar de foute 128 geluisterd! geweldig zeg, mn bazin is wel af en toe eens komen kijken of alles nog goed was met me en of het nog ging, maar voor de rest was dat een leuk dagje :-D
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Max Power wrote:hele dag naar de foute 128 geluisterd! geweldig zeg, mn bazin is wel af en toe eens komen kijken of alles nog goed was met me en of het nog ging, maar voor de rest was dat een leuk dagje :-D
Spijtig dat ik niet moest gaan werken :p want het zou wel dikke ambiance geweest zijn denk ik :lol:
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

Ridley Rijder wrote:
Gweñito Gafotas wrote:Dude, best Ridley Rijder verwittigen as ge zo'n lieftallige dames post, die jongen tuimelt nogal rap van/tussen z'n bureaustoel/bureau :-D
Mja, Mja mooie lichting ...

Valt wel mee...

Maar die van Lacuna Coil, en die van Tristania en die van Arch Enemy ... Zulke geile ...
Whaaaaaaaa, ding ding ding, habba habba, =P~ =P~ =P~ , ....

8)
Lekkere ladies hé!!! mjamieeeeeeeeeee
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

Arch Enemy, jezus kan die krijsen man... Eerste keer dat ik die live zag ben ik letterlijk tot aan 't podium gaan zien om zeker te zijn dat 't een vrouw was die "zong" :-D Trouwens zondag op Graspop te bewonderen...
Die van Lacuna Coil mag er ook best wezen, muzikaal zegt 't me geen ene reet maar ik zou bij zo'n gig nu niet direct de zaal uithollen :wink:
Luisterd dan is no Astarte zo'n felle madam die zo brult amaai, k zen benieuwd of die in't echt ook zo praten??? groen michellekens smoren ja!!! :wink:
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Soulfly
pariah
Mountainbiker

Post by pariah »

alice in chains - angry chair
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

Defecation/Napalm Death/Obituary/Celtic Frost.
Post Reply