Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Oei ... zeer jammer !

Ik vermoed dat de begroeiing de route een beetje moeilijk maakt :-(

Weekend na 1 mei heb ik de route gereden en toen ondervond ik ook al moeilijkheden. Waar ben je gestart, ik pik steeds in aan de lichten van moerzeke op de steenweg.

Vond je het een beetje leuk ?

Vandaag met Tim in Zottegem de 50km gaan doen ... we moesten jammergenoeg tijdig terug zijn anders waren we voor de 75km gegaan #-o

Leuk parcours ... ze hebben er hun werk van gemaakt in Zottegem =D>

Wel pech gekend ... achteraf gebleken op de laatste strook onverhard, net als ik m'n demarrage wou plaatsen :lol: NOT [-X , m'n remschijf gans naar kl ... geplooid #-o . Handigen Tim had gelukkig een Mac Gyver-truc om me tot aan de meet te helpen =D> .

Ename ga ik vanavond nuttigen ... apres bike tonight :drunk:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

man man man wat een dag vandaag #-o #-o
Vanmorgen om 6u 15 vertrokken om achter den laagvlieger te gaan om de 80 km te gaan bollen in Kluisbergen . Goe aan den tt vertrokken mor na 8 km stonden we al aan de kluis alverwege moest ik toch al afstappeen ik dacht dat begint hier al goed ( ik ben dan ook nen diesel he kmoen eerst een 20 km in de benen hebben voor ik goe op dreef ben :lol: ) effe uitgeblazen en terug proberen op gang te trekken dan toch met veel moeite bovengeraakt . Alle goe opgewarmd direct en wijlen weer weg toen we na 23 km op een splitsing kwamen hard of soft wij dus hard gekozen en daar gebeurde het boem pataat opeens den laagvlieger weg een twee meter nor beneden gesukkeld #-o dan nog tegen een betonnen plaat dat daar stak . Met drie man die naar boven gekregen man man man een gat in zijn hoofd dikke bult in zijn nek en zijn schouder goe geschaafd . Direkt zijn hoofdwond uitgespoeld en de hulpdiensten opgebeld waren die mannen nog mis zeg en maar wachten . Ondertussen begon de laagvlieger duizend keer hetzelfde te vragen seriues in de war dus #-o De ambulance dan toch aangekomen en hij mee naar het ziekenhuis . Dan stond ik daar natuurlijk met zijn fiets alé effe gebeld en die mannen stonden daar binnen 10 min om zijne fiets op te halen =D> . Alles gaat goe met den laagvlieger moet wel al tot morgen in het ziekenhuis blijven daar in Ronse met een zware hersenschudding mag er niet aan denken wat het zal geweest zijn moest hij geen helm gedragen hebben #-o

Alle ik terug den toer aangevat alles ging goed en overal opgeraakt nadien ,op den patersberg op een 40 km, amai mijn gat da is ook nen doorbijter zenne zeker op het einde zo steil zeg toch opgeraakt hihi wel weer kapot mor ik was er toch :bounce: gelukkig was het daar bevoorading en man wat een uitzicht heb je daar was even genieten van de schoonheid van onze sport en de omgeving natuurlijk .
Toen toch maar besloten de 60 te doen was al serieus in vertraging en om eerlijk te zijn waren mijn beste pijlen ook al verschoten :lol:

Voor de rest echt supper zeker die afdalingen amai ni te doen en die bossen mmm alé alles was in orde =D> toch een gem. van 17.24 op 60.77 km en een max van 50.10 in afdaling #-o

Veel betrschap laagvlieger :wink:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

@ laagvlieger : Veel beterschap ! #-o

Hopelijk haal je Ieper volgend weekend !
SniperKitten
Mountainbiker

Oeps...

Post by SniperKitten »

Beterschap Laagvlieger, hopelijk valt het al bij al nog mee #-o

@flaming_jake: Ik start meestal in de buurt van de Durme, ik probeer de lange baan naar st niklaas tot daar te rijden (kan in hoog tempo, wind zit achter je en de auto's trekken je nog een beetje mee, gemiddeld rij ik daar 30/34 km/u, leuke opwarming) Voor de brug sla ik dan naar rechts om op de blauwe route te komen.

Nu hamme is wel beter dan de millenium route, de dijkjes zijn leuk, aan de driegoten krijg je een heus stukje ardennen (wel iets tekort en te plat), en de veldweg naast de dijk van een paar km is ook ferm.

Maar zoals ik al zei gezocht naar plaatjes van de rode route, maar ofwel hebben ze die verwijderd ofwel op onmogelijke plaatsen gehangen (groen en blauw zijn wel heel duidelijk).

Maar binnenkort ga'k ze eens rijden met mijn tomtom erbij. (en misschien nen bosmaaier)

BTW de milleniumroute in lebbeke is deze of vorige week volledig gesnoeid, de padjes (vnl die in denderbelle) liggen er prima bij nu!
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja jongens met mij gaat het redelijk nog veel last in nek, schouder. Ook nog dingen vergeten en dingen door elkaar halen.Ik hoop toch binnen de 3weken zeker te rijden weer.Ben voor te beginnen al 2weken thuis van het werk.
Graag nog een speciale vermelding voor GUNTHER666 die mij zéér goed geholpen heeft en bijgestaan heeft. En jongens draag zeker de helm hé.
@flaming jakke ga zeker naar Ieper, al heeft mijn familie liever van niet maar de liefde is te groot. Zal wel op het gemak zijn...Tot een dezer hé jongens ,hopelijk ergens in een bos of het veld.
flaming_jakke
Mountainbiker

Re: Oeps...

Post by flaming_jakke »

SniperKitten wrote:Nu hamme is wel beter dan de millenium route, de dijkjes zijn leuk, aan de driegoten krijg je een heus stukje ardennen (wel iets tekort en te plat), en de veldweg naast de dijk van een paar km is ook ferm.
De Bloso van Aalst is ook eens de moeite ... je kan in Wieze beginnen, aan de kerk links in en gele bloso driehoek volgen (verbindingspijltjes tussen Millenium en route Aalst) beneden in bocht is het rechts beginnen dan.

Waasmunster en cominatie Opwijk / Asse is ook zeer leuk ... probeer zeker eens een toertocht mee te pikken ! Leuke sfeer =D>

@laagvlieger ... wie gaat ieper dit jaar winnen ?? Laat ons hopen dat Loix het buienlands geweld achter zich kan houden hé ... er rijden toch wat kleppers mee dit jaar !
Gun*666
Mountainbiker

Buiten strijd

Post by Gun*666 »

Ik ben ook buiten strijd #-o gisteren naar de dokter geweest een spier in mijn knie holte overbelast en dat zet hem al langs de buitenkanten :-?
dus twee weken kine en ontsekingsremmers met pijnstillers nemen . Maar ik heb goede hoop mijne kine heeft Sven Nijs zijn rug in Italie ook goed gekregen =D> mag er effe over stoefen hè :lol:
Aja hij vroeg of ik nieuwe pedalen of schoenen had zou van daar moeten komen en inderdaad heb bijde onlangs vernieuwd . Maar wat staat er ni goe ? Iemand raad [-o<

Hopelijk terug paraat voor Oud-Heverlee van volgend weekend we zouden de 100 km trotseren [-o<

Zeg laagvlieger mercie voor de vermelding maar ik vind dat maar de normaalste zaak zenne als je samen gaat biken moet je er ook staan voor elkaar :wink: :cry:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Iemand zin om dit weekend te gaan Biken ????

TimDC en Glen ... familiefeest-verplichtingen en Gun666 gekwetst :-? #-o

Zondag TT naar Eksaarde lijkt me wel leuk [-o<
SniperKitten
Mountainbiker

Post by SniperKitten »

Ik kan zondag ochtend niet, maar ga zaterdag ochtend wel de broekbos route in berlare eens uittesten (46 km), als je zin hebt...

Ik vertrek ts 8u en 9u vermoed'k (ben wel moe, zware week achter de rug, maar mtb'en zal dan extra deugt doen)
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

SniperKitten wrote:Ik kan zondag ochtend niet, maar ga zaterdag ochtend wel de broekbos route in berlare eens uittesten (46 km), als je zin hebt...

Ik vertrek ts 8u en 9u vermoed'k (ben wel moe, zware week achter de rug, maar mtb'en zal dan extra deugt doen)
Voor mij ok !

Waar spreken we af ? Om 8u30 aan 't saske ??

Ik heb net het kaartje eens bekeken en als ik me niet vergis kunnen we ons in Appels aan 't veer laten overzetten aanpikken op de route blauw.

Nu eerst fietske snel in ode gaan zetten, remschijf nog ko #-o
Post Reply