22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Knurrebikers lady wrote:Zondag na mijn val nog 70km uitgereden, maandag nog 10 km gelopen en te doen van de pijn.
Gisterenavond niet te houden, vannacht bijna geen oog toegedaan en vandaag foto's en echo laten nemen.
Uitslag van mijn rapport: Rib gebroken :(
Gevolg van mijn rapport: 2 weken geen mtb :evil:

Dus nu wat opt gemak houden, wat op de baan rijden en hopelijk kan ik asap weer mountainbiken [-o<
Veel beterschap hé [-o<
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

@Knurrebikers veel beterschap hé...laat u goed verzorgen en bedienen nu je eens kan :-)
Cokeman
Mountainbiker

Post by Cokeman »

Veel beterschap, in het voorjaar ook ribben gekneusd gehad. Heeft toch een 4-tal weken aangesleept alvorens ik weer deftig off-road kon biken. Zelfs voor een simpele verkeersdrempel moesten de remmen dicht :(

Nog efkens over de toertocht. Zoals reeds meermaals gezegd.... gewoon prachtig! Voor de 3° maal deelgenomen maar deze streek verveeld nooit.
Komen er nog foto's online want onderweg op de 60 km toch driemaal fotograaf gespot.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

@ Traxer,
Tis weer een schoon filmpke =D> =D> =D>
Khoop in Ronse vant zelfde [-o<
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Jodelaitie :

heb jij een idee of er bikers waren van over de grenze??

Maw : mannen waar wij hun off-road hebben platgereden de voorbije maanden die nu ne keer naar de Kluis gekomen zijn??

Ik meen dat ik enkele "diables" gezien heb......

Oja nog iets : de tt van de kappers (Bailleul) valt volgend jaar op 21 juni
(Dat wordt dezelfde datum,zeker???)
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

veeteeteetje wrote:Jodelaitie :

Maw : mannen waar wij hun off-road hebben platgereden de voorbije maanden die nu ne keer naar de Kluis gekomen zijn??

Oja nog iets : de tt van de kappers (Bailleul) valt volgend jaar op 21 juni
(Dat wordt dezelfde datum,zeker???)
Die diables waren er zeker k'had ze al egengekomen in Auchel en herkende ze direct aan hun rugzak die ze vooraan onder hun trui'tje meehebben :lol: en hun opvallende helm'kes een vrolijke bende :-D
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

den wakkere bakker gits wrote: Die diables waren er zeker k'had ze al egengekomen in Auchel en herkende ze direct aan hun rugzak die ze vooraan onder hun trui'tje meehebben :lol: en hun opvallende helm'kes een vrolijke bende :-D
Wel leuk é, die uitwisselingsprojecten :bounce:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

veeteeteetje wrote:Jodelaitie :

Ze hebben inderdaad ne keer hunne offroad wat laten rusten (we zullen hen vanaf september mee helpen , er zal tegen het eind van het jaar geen enkele spriette gras meer recht staan op hun terrils)
Yep , de diabolos waren er zeker met een aantal . 'k Heb ze gezien en aan hun verslag te zien hebben ze ervan genoten. We mogen er volgend jaar wat meer verwachten denk ik. Ze hebben gekozen voor de 40km , hebben wel precies een bom op hunne kop gekregen, zat soms een verschil van 45min. tussen de rijders toen ze de weide opkwamen.
Volgend jaar misschien een GS-weide (grand soif ) ?
Hun foto's : (ze spreken vnl over pays de la bière)
http://eldiablo306.skyrock.com/
Hun verslag :
http://lesdiables.forumchti.com/votre-1 ... lus-t6.htm

'k Heb het ook gezien van Bailleul , normaal is den onzen de voorlaatste zondag van juni . 'k Zal het in ieder geval doorgeven aan onzen Jacques, want ik zou in feite ook wel eens naar die Apemulle willen gaan luisteren. Misschien een weekske vervroegen ? (RDHF zal dan ook niet samenvallen ) Er staat wel niemand te springen in de club om meer volk te ontvangen, liefst een beetje minder zelfs. Small is beautiful. Mocht ik volgende jaar terug het parcoursroer vastnemen , mogen jullie je zeker aan nog wat meer mtb-gehalte verwachten. Sommige stukjes konden nog beter uitgemolken worden heb ik gezien de laatste weken. We zullen wel zien wat de zomer brengt. Ik heb alvast mijn peren gezien .
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

als je nu rijd in het kluisbos, waar moet je nu rijden, waar de autos rijden of waar de wandelaars lopen

ik heb al een paar keer onder mijn voeten gekregen,
1 keer van een franse johny die zei dat ik niet mocht rijden op de route van de auto's en een beetje verder maakten de wandelaars zelfs van hun voeten omdat we op het wandelpad reden
D2E
Mountainbiker

Post by D2E »

komen de fotos eigenlijk ergens online?
Post Reply