Ene maxxis minnion kan zeer pijnlijk zijn als ik die in uwe fietstalling steekNeobiker wrote:Ik verricht regelmatig controles in de buurt, en vraagt de vergunning...wie geen vergunning heeft, wordt zonder pardon het bos weg gesmeten, in de kiezel kuil van Opgrimbie...men is verwittigd, en nogmaals, een verwittigde man is twee vrouwen waardBASSMAN wrote:MaasmechelenAngelo. wrote:Ik heb alain een sms gedaan voor dit weekend.
Dirk, ik ga vooral de leukere stukken (bergerven tot maasmechelen) combineren.prive terrein.Is verboden voor niet mechelaren zonder vergunning.
![]()
Dilsen-Stokkem
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Angelo.
- Mountainbiker
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Gij kunt en moogt géén controles houdenNeobiker wrote:Ik verricht regelmatig controles in de buurt, en vraagt de vergunning...wie geen vergunning heeft, wordt zonder pardon het bos weg gesmeten, in de kiezel kuil van Opgrimbie...men is verwittigd, en nogmaals, een verwittigde man is twee vrouwen waardBASSMAN wrote:MaasmechelenAngelo. wrote:Ik heb alain een sms gedaan voor dit weekend.
Dirk, ik ga vooral de leukere stukken (bergerven tot maasmechelen) combineren.prive terrein.Is verboden voor niet mechelaren zonder vergunning.
![]()
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Ik ben wel een inwijkeling, maar verricht als huurling voor de Stad Maasmechelen strenge controles in de bossen (ik ben een kwaaie zunne)BASSMAN wrote:Gij kunt en moogt géén controles houdenNeobiker wrote:Ik verricht regelmatig controles in de buurt, en vraagt de vergunning...wie geen vergunning heeft, wordt zonder pardon het bos weg gesmeten, in de kiezel kuil van Opgrimbie...men is verwittigd, en nogmaals, een verwittigde man is twee vrouwen waardBASSMAN wrote: Maasmechelenprive terrein.Is verboden voor niet mechelaren zonder vergunning.
![]()
,alléén inwijkelingen hebben het recht en bevoegdheid controles uit te voeren
- konijninbos
- Mountainbiker
Post by konijninbos »
Blijkbaar zijn Neobiker en Bassman de stand-up comedians van deze topic ...mss ne leuke bijverdienste voor die twee ....
Wordt er eigenlijk nog gereden zondag ?
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Comedians !!! Pas maar op in de bossen hoor...konijninbos wrote:Blijkbaar zijn Neobiker en Bassman de stand-up comedians van deze topic ...mss ne leuke bijverdienste voor die twee ....![]()
Ik verberg me achter bomen en struiken, en als iemand aankomt met de fiets, spring ik plots op het pad en schreeuwt:
HALT
HALTE (voor de walekoppen)
Dan roep ik luid:
Vergunning...
als blijk dat het een walekop is vraag ik
Votre permis.
Als hij zegt:
Je n'en ai pas, dan zeg ik:
RETOUR A LIEGE...
- konijninbos
- Mountainbiker
Post by konijninbos »
Denk niet dat die mannen zondag paden gaan nemen , die gaan echt realy off road , dus zie maar dat ge niet omver gereden wordt tussen de struikenNeobiker wrote:konijninbos wrote:Blijkbaar zijn Neobiker en Bassman de stand-up comedians van deze topic ...mss ne leuke bijverdienste voor die twee ....![]()
Ik verberg me achter bomen en struiken, en als iemand aankomt met de fiets, spring ik plots op het pad en schreeuwt:
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Zwans
Ik vrees dat de modderhator me van het forum gaat afschieten...
Terug serieus nu...
Dit is niet de plaats en het moment om een topic te ver-zwansen...
Terug serieus nu...
Dit is niet de plaats en het moment om een topic te ver-zwansen...
- konijninbos
- Mountainbiker
Post by konijninbos »
Moet ik mijne camelbak al laten ontdooien of zijn er teweing kandidaten voor morgen ?
Tis eigenlijk ook maar om te weten of het verantwoord is als ik seffens ga stappen of niet
Tis eigenlijk ook maar om te weten of het verantwoord is als ik seffens ga stappen of niet