Dilsen-Stokkem

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Neobiker wrote:
BASSMAN wrote:
Angelo. wrote:Ik heb alain een sms gedaan voor dit weekend.

Dirk, ik ga vooral de leukere stukken (bergerven tot maasmechelen) combineren.
Maasmechelen [-X prive terrein.Is verboden voor niet mechelaren zonder vergunning.
Ik verricht regelmatig controles in de buurt, en vraagt de vergunning...wie geen vergunning heeft, wordt zonder pardon het bos weg gesmeten, in de kiezel kuil van Opgrimbie...men is verwittigd, en nogmaals, een verwittigde man is twee vrouwen waard :lol:
Ene maxxis minnion kan zeer pijnlijk zijn als ik die in uwe fietstalling steek :wink:
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Neobiker wrote:
BASSMAN wrote:
Angelo. wrote:Ik heb alain een sms gedaan voor dit weekend.

Dirk, ik ga vooral de leukere stukken (bergerven tot maasmechelen) combineren.
Maasmechelen [-X prive terrein.Is verboden voor niet mechelaren zonder vergunning.
Ik verricht regelmatig controles in de buurt, en vraagt de vergunning...wie geen vergunning heeft, wordt zonder pardon het bos weg gesmeten, in de kiezel kuil van Opgrimbie...men is verwittigd, en nogmaals, een verwittigde man is twee vrouwen waard :lol:
Gij kunt en moogt géén controles houden [-X ,alléén inwijkelingen hebben het recht en bevoegdheid controles uit te voeren
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Neobiker wrote: wie geen vergunning heeft, wordt zonder pardon het bos weg gesmeten
Heb je dan eigenlijk veel werk als je een bos moet wegsmijten?
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

BASSMAN wrote:
Neobiker wrote:
BASSMAN wrote: Maasmechelen [-X prive terrein.Is verboden voor niet mechelaren zonder vergunning.
Gij kunt en moogt géén controles houden [-X ,alléén inwijkelingen hebben het recht en bevoegdheid controles uit te voeren
Ik ben wel een inwijkeling, maar verricht als huurling voor de Stad Maasmechelen strenge controles in de bossen (ik ben een kwaaie zunne)
:evil:
konijninbos
Mountainbiker

Post by konijninbos »

Blijkbaar zijn Neobiker en Bassman de stand-up comedians van deze topic ...mss ne leuke bijverdienste voor die twee .... :P

Wordt er eigenlijk nog gereden zondag ?
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Zondag wordt er gereden/gespeeld (lees: er zullen er zeker op hun neus gaan). Starten om 9.45 bij mijn thuis of 10.00 hotel beau sejour
Vos in de bossen
Mountainbiker

konijninbos wrote:Blijkbaar zijn Neobiker en Bassman de stand-up comedians van deze topic ...mss ne leuke bijverdienste voor die twee .... :P

Comedians !!! Pas maar op in de bossen hoor...
Ik verberg me achter bomen en struiken, en als iemand aankomt met de fiets, spring ik plots op het pad en schreeuwt:
HALT
HALTE (voor de walekoppen)
Dan roep ik luid:
Vergunning...
als blijk dat het een walekop is vraag ik
Votre permis.
Als hij zegt:
Je n'en ai pas, dan zeg ik:
RETOUR A LIEGE...
[-X
konijninbos
Mountainbiker

Post by konijninbos »

Neobiker wrote:
konijninbos wrote:Blijkbaar zijn Neobiker en Bassman de stand-up comedians van deze topic ...mss ne leuke bijverdienste voor die twee .... :P

Ik verberg me achter bomen en struiken, en als iemand aankomt met de fiets, spring ik plots op het pad en schreeuwt:
[-X
Denk niet dat die mannen zondag paden gaan nemen , die gaan echt realy off road , dus zie maar dat ge niet omver gereden wordt tussen de struiken :P
Vos in de bossen
Mountainbiker

Zwans

Ik vrees dat de modderhator me van het forum gaat afschieten...
Terug serieus nu...
Dit is niet de plaats en het moment om een topic te ver-zwansen...
:-D
konijninbos
Mountainbiker

Post by konijninbos »

Moet ik mijne camelbak al laten ontdooien of zijn er teweing kandidaten voor morgen ?
Tis eigenlijk ook maar om te weten of het verantwoord is als ik seffens ga stappen of niet :wink:
Post Reply