das inderdaad mijn probleem en inderdaad mss moet ik da nimeer doen.
Na 70paginas zal iedereen wel overtuigd zijn da wijle serieuse gekken zijn en extreem fanatiek, de overtuigingsdrang ebt weg, maar mensen als ne Nebras driven me toch om hun ongelijk toch maar steeds te weerleggen met accurate en juiste gegevens, plezant langs den andere kant "GET A LIFE"
Rohloff
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- nebraz
- Mountainbiker
Das de bedoeling é dat de mensen niet enkel de klok horen luiden van enkele fanatiekelingen die reeds opgescheept zitten met zo'n dikke naaf
maar ook eens de klok horen van een scepticus die zijn kritische bemerkingen hier kwijt wil.
Wat objectief is zal de lezer wel uitmaken, daar hoef jij je geen zorgen over te maken Phille.
Wat objectief is zal de lezer wel uitmaken, daar hoef jij je geen zorgen over te maken Phille.
- phille
- Mountainbiker
groot gelijk maar in de journalistiek is er een verschil tussen tabloids en deftige kritiek !nebraz M/30j. wrote:Das de bedoeling é dat de mensen niet enkel de klok horen luiden van enkele fanatiekelingen die reeds opgescheept zitten met zo'n dikke naafmaar ook eens de klok horen van een scepticus die zijn kritische bemerkingen hier kwijt wil.
- Dickie
- Mountainbiker
Mtb racers wachten op de nieuwe, lichtere hub.
Wsl nog wat duurder maar dat zal geen rem zijn imo.
Release is nu gepland voor begin 2009.
Gewoonlijk komen er dan wat maanden extra bij plus wachttijd omdat de productie niet kan volgen.
Eig vreemd dat ze dat nieuws zo vroeg hebben laten lekken.
Zo houden ze een deel potentiële kopers weg van de huidige versie.
De aankoop wordt uitgesteld.
(Behalve bij tandemmers, stadsfietsers, dh'ers of bikers die niet op 0.5kg meer of minder kijken.)
Gokje: omdat ze de timing vroeger hadden gecalculeerd maar met probs tijdens de testfase zijn geconfronteerd?
Wsl nog wat duurder maar dat zal geen rem zijn imo.
Release is nu gepland voor begin 2009.
Gewoonlijk komen er dan wat maanden extra bij plus wachttijd omdat de productie niet kan volgen.
Eig vreemd dat ze dat nieuws zo vroeg hebben laten lekken.
Zo houden ze een deel potentiële kopers weg van de huidige versie.
De aankoop wordt uitgesteld.
(Behalve bij tandemmers, stadsfietsers, dh'ers of bikers die niet op 0.5kg meer of minder kijken.)
Gokje: omdat ze de timing vroeger hadden gecalculeerd maar met probs tijdens de testfase zijn geconfronteerd?
- Dickie
- Mountainbiker
Doel:Zou een 50000km moeten meegaan, lang genoeg voor het gros van de bikers imo.phille wrote:vraag me vooral af hoelang een lichte versie zal meegaan voordat hij frut uit elkaar hangt, men zal daar duurzaamheid inboeten voor dat beetje gewicht. Denk ik ...
Trouwens, om de 5 jaar een naafje vervangen (of grote revisie zodat wiel niet hoeft vervangen te worden?) zal voor veelrijders niet onoverkomelijk zijn.