06/07/2008 Otegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Frank A.
Mountainbiker

06/07/2008 Otegem

Post by Frank A. »

Op zondag 6 juli organiseren wij voor de 6e maal onze zomerkrieretocht.
Start en aankomst aan de sportterreinen van Otegem (Scheldestraat 14B)van 08h00 tot 11h00
Prijs: 2 € vergunninghouders/4 € niet-vergunninghouders
Er zijn 3 goed bepijlde omlopen voorzien van 35, 52 of 70 km.
Respectievelijk 1,2 of 3 bevoorradingen
Gratis koffie en cake bij de start.
Er staan 2 pechdiensten klaar om assistentie te bieden.
Afspuitplaats met 16 posities.
Verwarmde douches(m/v).
Bewaakte fietsparking.
Tombola Safety Jogger.

Parcours:
35 km : Voor deze rit maken we passages door Tiegem, Waarmaarde, Kwaremont, Ruien en Avelgem. (1 bevoorrading)
Kies je voor 52 km dan bieden we u een paar hellingen extra aan alsook een passage door het Kluisbos. (2 bevoorradingen).
Voor de goedgetrainde fietser hebben we een omloop van 70 kilometer voorzien. Wie voor deze afstand kiest zal een extra lus te verwerken krijgen in de streek van de Koppenberg.(3 bevoorradingen)
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Vorig jaar voor het eerst gereden en goed bevonden! =D>
Dit jaar maken we er meteen een clubactiviteit van met de TOF. :bounce:
Eerst deze rit rijden en dan op 't gemak gaan eten en nog een wandeling in de mooiste hoekjes van Moen. (of hoe ge twee clubs wat aan elkaar kunt koppelen :wink: )

Ik vrees dat de meeste TOF-ers wel op de 35 gaan zitten, maar ik zie dat de Kluis enkel in de twee grote afstanden zit. Dus misschien nog enkele voor de 50 over te halen.

De 65 zijn er blijkbaar 70? We zullen ons op de grote afstand dus wat moeten haasten?
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Staat ook op mijn program!! (70 km !!)
Vroeger altijd op zaterdagnamiddag,nu op zondagvoormiddag (daar er geen keuze meer is)
mathias1994
Mountainbiker

Post by mathias1994 »

Hopelijk kan ik deze ook rijden [-o<
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Krierecrossers : we gaan trachten met een mooie bendeke Steenbakkers aanwezig te zijn :wink:

Toton,
De gebuurs van Moen #-o

Gr,
Casper :lol:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Al enkele malen gereden , altijd een leuke tocht met heel goede organisatie en inschrijving aan spotprijs. Parcoursen met veel afwisseling en doenbaar voor iedereen. Vorig jaar blijven plakken op het zonneterras. Dit jaar kan ik hem niet rijden wegens reis. Goed dat Tiegem nog eens in een tocht zit (niet in St-Niklaastocht Avelgem en ook zelfs niet in Boerderijentocht Anzegem), nog niet veel aan bod gekomen dit jaar en toch altijd leuk en doenbaar golvend.
Koppenberg en omgeving is dit jaar blijkbaar in de mode.
Als jullie door Mont de l'Enclus rijden oppassen hé, den burgemeester kan uit iedere boom springen of achter iedere struik zitten. :-)
Ik heb gehoord dat hij zelfs met de quad rijdt (om mtb'ers achterna te zitten ?? :-D )
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Zal hem ook meerijden. Zou eerst naar Dohan gaan maar met de bataille de week erna toch maar wat dichter bij huis blijven. :-)
MUNARON
Mountainbiker

Post by MUNARON »

• Ik heb gehoord dat hij zelfs met de quad rijdt (om mtb'ers achterna te zitten ??
Mss is hij de oorzaak dat er enkele versperringen zijn aangebracht op de strook richting Zwembad van het Bloso-parcours langs de Vlaamse kant.

Als Bart DEWEVER dat te weten komt?
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

den dees staat ook op mijn program... :wink:

Als buur kunnen wij hier natuurlijk niet ontbreken... #-o
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

De zaterdag zal ik naar alle waarschijnlijkheid niet aan biken toekomen :cry:
Dus op zondag fris en vol vuur aan de start van deze :bounce:
Post Reply