jodelaietie wrote:Aan laagvlieger , veel beterschap toegewenst. Blij te horen dat het goed gaat na uwen vreselijk smak. Het kon inderdaad nog vele erger zijn. Tegen dat de congé er is zijt ge misschien terug paraat. Terug een pleidooi voor de HELM . Hoe goed ge ook kunt rijden en hoe stuurvaardig men ook is. We zouden de helmverplichting misschien best echt verplichten. Ik heb nog een eindje met uw vriend staan praten boven na het stukje "HARD" om er zeker van te zijn dat uwen mtb gerepatrieerd werd.
Volgende keer uwen ondertitel in uw posts wat minder letterlijk nemen.
HAha ik ben die vriend waar je staan met praten hebt met deze wil ik je nog bedanken voor de goede en rappe hulp ook aan de vriendelijke en behulpzame ambulanciers nen dikke mercie
Achteraf nog is met die mannen gaan klappen en die zijden dat ook maar ze hadden wel een goed idee om op de pijltjes nummers te zetten om meteen te weten waar je bent ingeval van nood
Ze gingen daar is met de organisatie over spreken dus hopelijk word het wat .
Voor de rest heb ik de 60 km gereden in plaats van de 80 door de vertragingen ,ik moet zeggen het was supper alles was af ik vond het wel redelijk zwaar mor da wisten we van te voren hé . Heb juist de eerste beklimming halverwege toch effe moeten stoppen om op adem te komen
Dikke proficiat en tot volgend jaar