zeker een aanrader voor iedereen
28/06/08 Sellewie Beneden
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Wij komen zoals jaarlijkse gewoonte ook af met een bende Choufkes.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ja,dat is hetzelfde.Maartend wrote:Is dat hetzelfde als Deerlijk? Mijn TomTom kent dat hele Sint-Lodewijk Deerlijk niet. En welk nummer? Straten kunnen nl heel lang zijn.Bosmaaiër wrote:adres: feesttent staat in de Oude Heerweg te Sint-Lodewijk Deerlijk.
De vette darmen worden in een andere tent gebakken.
En een nummer is er niet want het is in een feesttent.
Maar geen nood,éénmaal je de straat inrijdt is het niet zo heel ver meer (schat zo'n goeie 500 m).Aan je linkerzijde zul je de feesttent wel zien.
Oja,er zijn ook douches ginder.
En die werken perfect en met warm water.
Je moet maar eens kijken hoe ze dat doen.
Prachtig in elkaar gestoken
Ik hoop in de voormiddag te kunnen rijden maar vrees eerder dat het de namiddag wordt.En die 80 km ga ik ook niet halen,denk ik.
Dat is inderdaad hetzelfde als Deerlijk. De straat is niet zo lang en er staan vlaggen ed. De tent zie je al van verre staan.Maartend wrote:Is dat hetzelfde als Deerlijk? Mijn TomTom kent dat hele Sint-Lodewijk Deerlijk niet. En welk nummer? Straten kunnen nl heel lang zijn.Bosmaaiër wrote:adres: feesttent staat in de Oude Heerweg te Sint-Lodewijk Deerlijk.
Er worden ook wegwijzers geplaatst aan de afritten van de E17,aan de ring en aan het begin en einde van de Oude Heerweg . Je kan het gebeuren niet mislopen.
- Maartend wrote:
Is dat hetzelfde als Deerlijk? Mijn TomTom kent dat hele Sint-Lodewijk Deerlijk niet. En welk nummer? Straten kunnen nl heel lang zijn.Bosmaaiër wrote:adres: feesttent staat in de Oude Heerweg te Sint-Lodewijk Deerlijk.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
of sellewie-beneenMUNARON wrote:Typ eens Sellewie!
Maartend wrote:Is dat hetzelfde als Deerlijk? Mijn TomTom kent dat hele Sint-Lodewijk Deerlijk niet. En welk nummer? Straten kunnen nl heel lang zijn.Bosmaaiër wrote:adres: feesttent staat in de Oude Heerweg te Sint-Lodewijk Deerlijk.