Kluisbergen - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
voila vandaag de 3lussen gedaan ,lag op sommige stukken veel modder
Stuk op rode lus waar je aan zo 2poortjes op een wei doormoet ,daar lag er veel modder mijn voorwiel zakte er half in op sommige stukken
Maar toch zeer leuke tocht
Efkes geblazen op de Paterberg maar er toch redelijk op geraakt
En al vele pijltjes gezien voor Zondag
Stuk op rode lus waar je aan zo 2poortjes op een wei doormoet ,daar lag er veel modder mijn voorwiel zakte er half in op sommige stukken
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Paterberg on- of offroad gereden? mocht je hem offroad bover zijn geraakt met de regen van de de afgelopen dagen, met welke banden reed je dan?vannoli wrote:voila vandaag de 3lussen gedaan ,lag op sommige stukken veel modder
Stuk op rode lus waar je aan zo 2poortjes op een wei doormoet ,daar lag er veel modder mijn voorwiel zakte er half in op sommige stukken![]()
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
Paterberg was road versie en droog (foutje rechtgezet
)
Maar beetje verder moet dan aan de rode lus een afdaling met diepe sporen en daarna toch redelijk steil stuk in gras en modder
En daar vlot naar boven gereden soms wat doorslippen maar met mijn Swalbe Smart Sam toch boven geraakt met tussen 2 a 2.5kg in banden
Zondag leg ik toch NN achter en zeer weinig druk dak de Offroad stukken boven geraak
Mits het nog gaat regenen deze week
Bepijling was redelijk goe ,1probleem bij uitkomen van een pad blauw pijltje naar rechts maar dan 2keuzes van straten en geen enkel die verder pijltje aangaf
Dan die ene straat uitgereden en ineens rood pijltje en paterberg op
Maar beetje verder moet dan aan de rode lus een afdaling met diepe sporen en daarna toch redelijk steil stuk in gras en modder
En daar vlot naar boven gereden soms wat doorslippen maar met mijn Swalbe Smart Sam toch boven geraakt met tussen 2 a 2.5kg in banden
Zondag leg ik toch NN achter en zeer weinig druk dak de Offroad stukken boven geraak
Mits het nog gaat regenen deze week
Bepijling was redelijk goe ,1probleem bij uitkomen van een pad blauw pijltje naar rechts maar dan 2keuzes van straten en geen enkel die verder pijltje aangaf
Dan die ene straat uitgereden en ineens rood pijltje en paterberg op
Last edited by vannoli on Tue 17 Jun 2008 12:55, edited 1 time in total.
- BEASTY
- Mountainbiker
yep,Herder JeePee wrote:@ Andy,.::Andy::. wrote:kleine update:
Na vanmorgen langs de beruchte blokkades te passeren heb ik onmiddelijk weer een E-mail geschreven:
Wanneer zouden deze verwijdert worden? Het seizoen begint te komen van het mountainbiketoerisme, dit is verrevan goede reclame voor de mensen die voor een dagje langs onze streek komen om te mountainbiken.
Als men mountainbikeroutes in de gemeente wilt uitpijlen, dan moeten ze achteraf niet het kleine kind uithangen en hier en daar de bewegwijzerde route saboteren.
Nogmaals dit zijn verboden praktijken want deze blokkades staan op een bewegwijzerd parcours!
Ik hoop dat de gemeente deze ernst van de situatie beseft, want als wij dit gaan toelaten dan staat vroeg of laat de Kluisbos vol van deze obstakels.
Wie is hier trouwens verantwoordelijk voor?
Mvg,
Andy Balcaen
Daarnaast heb ik ook de BLOSO federatie op de hoogte gebracht van deze toestand.
Eens zien wat deze mensen ervan zeggen.
Ik hou jullie beslist op de hoogte!
Gr,
Andy
en heb je al reactie/antwoord van BLOSO gekregen?..![]()
grtzzzz
en al iets gehoord? want zondag op de on2 weels tt stonden de versperringen er nog!!!
wanneer trekken we onze stoute schoenen aan en breken ze zelf af ?
gr
BEASTY
-
zoveelstebiker
- Mountainbiker
Post by zoveelstebiker »
Is er nog nieuws over de barricades ? want volgende week gaan we de bloso van kluisbergen en oudenaarde combineren , en deze afdaling was toch een van de trekpleisters en een een argument om de mannen te overtuigen nekeer naar de vlaamse ardennen te rijden