22/06/08 WAANRODE - KORTENAKEN (FOTO's beschikbaar!)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
jaro
- Mountainbiker
Vaste jaarlijkse afspraak in Waanrode en 't was weer dik in orde.
Natuurlijk de groten toer gedaan met 62 km en bijna 700 hoogtemeters op mijnen teller.
Het plezant boske met dat modderwegske zat er ook in, gene voet aan grond moeten zetten, dus goed voor de moraal.
Paar stevige kuitenbijters onderweg opgereden, maar boven gene fotograaf te zien, al die moeite voor niks gedaan
Organisatie had zelfs gezorgd voor mooi weer en dus tot de volgende keer.
Jaro.
Natuurlijk de groten toer gedaan met 62 km en bijna 700 hoogtemeters op mijnen teller.
Het plezant boske met dat modderwegske zat er ook in, gene voet aan grond moeten zetten, dus goed voor de moraal.
Paar stevige kuitenbijters onderweg opgereden, maar boven gene fotograaf te zien, al die moeite voor niks gedaan
Organisatie had zelfs gezorgd voor mooi weer en dus tot de volgende keer.
Jaro.
- Docteur Dérailleur
- Mountainbiker
Post by Docteur Dérailleur »
bkende wegeltjes, tof, parcours
ik zat goed in het ritme, al heb ik teveel de grote molen laten draaien.
avs 22,6 op de 63,..km
ik zat goed in het ritme, al heb ik teveel de grote molen laten draaien.
avs 22,6 op de 63,..km
Yoeps,
Ik heb ook de lange afstand gedaan. Gem snelheid weet ik niet ,heb geen km teller. volgens Polar 2u40 incl de pauzes. (hartslag 136 gem)
Sorry voor al de enthousiasten . Tocht was ok, maar altijd altijd veld en boomgaarden, begon tegen te steken. Organisatie was wel ok. Had van hageland wat meer bos/singletrack verwacht en wat minder brede boulevards...
Maar 't was plezant. De wind deed pijn de laatste 15K
Ik heb ook de lange afstand gedaan. Gem snelheid weet ik niet ,heb geen km teller. volgens Polar 2u40 incl de pauzes. (hartslag 136 gem)
Sorry voor al de enthousiasten . Tocht was ok, maar altijd altijd veld en boomgaarden, begon tegen te steken. Organisatie was wel ok. Had van hageland wat meer bos/singletrack verwacht en wat minder brede boulevards...
Maar 't was plezant. De wind deed pijn de laatste 15K
- Hagelander
- Mountainbiker
Post by Hagelander »
Hagelandse MTB Club bedankt de ongeveer 1100 deelnemers aan de TT van harte voor hun aanwezigheid.
We hopen dat jullie een fijn MTB-avontuur hebben gehad in de Hagelandse jungle, en dat we jullie volgend jaar opnieuw mogen begroeten.
Bedankt voor al jullie commentaren (positief én negatief), op dit forum en ernaast : feedback is a gift!
De upgrade (versie 1.19) van de TT is reeds in de maak 
We hopen dat jullie een fijn MTB-avontuur hebben gehad in de Hagelandse jungle, en dat we jullie volgend jaar opnieuw mogen begroeten.
Bedankt voor al jullie commentaren (positief én negatief), op dit forum en ernaast : feedback is a gift!
- alain vandam
- Mountainbiker
Post by alain vandam »
Alles was in orde , aanwijzing oké , bevoorrading ook .
En een lekker weertje !

En een lekker weertje !