22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tumelette
Mountainbiker

Post by Tumelette »

Vandaag met de P de 60 gereden. Supermooie tocht. Perfect bepijling en mooie bevoorradingen. Zeer hoog offroadgehalte.
=D>
Eén minpuntje: 4euro als VWB-licentiehouder is wat aan de hoge kant.
D2E
Mountainbiker

Post by D2E »

Tumelette wrote:Vandaag met de P de 60 gereden. Supermooie tocht. Perfect bepijling en mooie bevoorradingen. Zeer hoog offroadgehalte.
=D>
Eén minpuntje: 4euro als VWB-licentiehouder is wat aan de hoge kant.
Er waren dan ook 3 bevoorradingen + rijsttaartje he 8)
Voor zo'n tochten geef ik dat met plezier, liever dat dan 2,5 euro voor een bloso-kopie-tocht van 50 km met 1 bevoorrading
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

TOP :bounce: TOP :bounce: TOP :bounce:

Gezien ik de voorbije 2 nachten niet zoveel nachtrust had, vanmorgen pas om 8u thuis vertrokken en om 9u30 gestart voor deze schitterende TT !!!

Alles tot in de puntjes in orde =D> =D> =D>
Schitterende organisatie door en voor mountainbikers, parcours om van te smullen, prima bepijling, uitgebreide bevoorrading, sympa medewerkers, prima afspuitstand, ...

Onder het motto: waar geen off-road is, zullen we er zelf maken ! Chapeau !!! Genoten van de 1e km tot de 83e km. Enkel km 10 - waar ik overkop de gracht gekuisd heb :oops: - wil ik asap vergeten. Gevolg: zere rib, vermoedelijk wat gekneusd #-o (Hopelijk morgen niet teveel last van tijdens test 10km start to run sessie 2 #-o )
Merci à de biker die me uit de gracht getrokken heeft :wink:
Goed voor 5u bikefun à avg 16,2.

Enige opmerking:
Moest deze TT op een zaterdag zijn, heb ik zeker nog 2 à 3 kandidaten !

Kluisbergen, tot in 2009 !!!
Nogmaals proficiat aan ganse team en dikke pluim aan allen + parcoursbouwer =D> =D> =D>
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Uitgeput, maar gechronometreerd op het afgesproken uur thuisgekomen.
Mijn vrouw liep temidden de living achter de kat aan om die cote à l’os terug in handen te krijgen. Mijn kans om even in de zetel neer te vleien. Een volledige spierslapte. Mijn dijbeen floepte zowaar uit mijn bekken. Gelukkig voor de aperitievende buurvrouw hield mijn Schliesser de boel nog een beetje samen.

Wat een heerlijk gevoel. Na 60km genieten aankomen op een vers gemaaide weide. Een frisse Leffe en drie meter verder een eend.
“Pas op” zei Moustache, “Ze ligt met eiers”.
Een uur later lag ze in zijne koffer.

Het was eens iets anders de grote kanonnen één voor een te zien aankomen. Meestal zitten ze reeds fris gewassen te grappen, de haren geföhnt, een frisse pint in de hand.
En maar straffe verhalen vertellen.
Vandaag waren ze iets meer van vlees, veel zweet en bloed.
t’Zijn duidelijk wij niet alleen, die afzien.

Chapeau Jodelaietie. Ik had het nooit verwacht 10 op 10 te geven aan een tocht met meer dan 100 hoogtemeters. En ik had er 930.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Knurrebikers lady wrote:Enkel km 10 - waar ik overkop de gracht gekuisd heb
Allez,dan hebben we na de "VTT draai" (Plek waar ik vorig jaar de gracht ingedoken heb ,toen tegenovergestelde richting) in 2009 een "Knurrebiker Lady gevaarbord" bij op de plek waar jij overkop gedaan bent #-o #-o
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

veeteeteetje wrote:
Knurrebikers lady wrote:Enkel km 10 - waar ik overkop de gracht gekuisd heb
Allez,dan hebben we na de "VTT draai" (Plek waar ik vorig jaar de gracht ingedoken heb ,toen tegenovergestelde richting) in 2009 een "Knurrebiker Lady gevaarbord" bij op de plek waar jij overkop gedaan bent #-o #-o
Boh ... ze moeten zoveel moeite niet doen voor mij hoor :oops: :-?
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

vermeulen wrote: Aan de aankomst waarschijnlijk de forumbende zien liggen (grazen?) in de weide die iemand aan het aanmoedigen waren die mij overstak in de weide bergop en dan kramp kreeg bijna boven (wit shirt, geen helm [-X ). Best wel een leuk moment. Allé voor mij toch.
Ik lag nog niet in de weide te .........grazen maar heb het van de rest vernomen....

Je hebt dus kennis gemaakt met onze "cowboy" (Peter)
En net op zo'n tt laat hij zijn helm thuis liggen...... #-o #-o
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Yup,

Vandaag met B@artm@n de 80km afgebold. Na de 1ste beklimming vd kluis wisten we direct dat dit een ferm tochtje ging worden. Lekker afgezien op onze velo.
Een nieuwe forumrenner hebben we mee op sleeptouw genomen maar na deze 1ste beklimming hebben we doorgereden.

Daarna was het verder genieten van wat eigenlijk echt mountainbiken is : toffe hellingen, schitterende bospassages met enkele ferme technische stukken.

Deze tocht mag zeker naast de herdersmarathon staan van enkele weken geleden. Want deze 2 toertochten steken wel met kop & schouders boven de rest uit dit jaar. Eerlijkheidshalve wil ik hier wel aan toevoegen dat ze hiervoor wel de perfecte streek voor hebben. Of ben ik mis?
Chapeau mannen.

Vanmiddag niet veel meer gedaan...."t'schaap was de preute af" zoals ze zeggen.

groeten & op naar de volgende TT
Last edited by pearl jam on Sun 22 Jun 2008 22:39, edited 1 time in total.
Kamikaze-Ian
Mountainbiker

Post by Kamikaze-Ian »

henkieboy wrote:ge ziet da deze tt gemaakt is door mountainbikers voor mountainbikers . =D> =D> =D> nen prachtige voormiddag gekregen voor maar 4 euro . Spijtig van mijn valpartij die wat roet in het eten heeft gegooid van mijn 80 km . bedankt aan de twee mechaniciens op de tweede bevoorrading voor het terug in orde brengen van mijn vitessen . Als er toch een puntje van kritiek zou kunnen zijn dan zou het waarschijnlijk over de douches gaan (2 stuks), maar alleen een kniesoor die hier over valt.(in frankrijk zijn er dikwijls geen)Al de rest was gewoonweg af . nen welverdient applaus voor de mannen en vrouwen die dit gerealiseerd hebben =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> k'zal nu maar vlug terug in mijne zetel kruipen want mijn volledige linkerkant wil voorlopig nie echt meewerken.
De twee mekaniekers hebben dat met plezier gedaan!! hopelijk heb je zonder problemen kunnen uitrijden, mvg
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

[quote="pearl jam"]Yup,

Deze tocht mag zeker naast de herdersmarathon staan van enkele weken geleden. Want deze 2 toertochten steken wel met kop & schouders boven de rest uit dit jaar.

Vergeet ook de tocht van volgende week in Ronse niet, want die hoort zeker in dit rijtje schitterende zomertochten thuis. :drunk:
Post Reply