22/06/08 WAANRODE - KORTENAKEN (FOTO's beschikbaar!)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Marc Vde
Mountainbiker
Location: Merida Big9 7000 / Rocky Mountain Thunderbold 750MSL / Colnago Ace

Post by Marc Vde »

Prima organisatie =D> vooral de aangeving om tijdig terug te schakelen wist mij te bekoren, op die manier stijgt het fungehalte bij het klimmen. =D>
l.a
Mountainbiker

Post by l.a »

indedaad een zeer mooie tocht.
ze hebben ook foto's genomen weet er iemand op welke site ik deze kan terugvinden;
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

Pff, ik had vandaag de slechtste benen die ik ooit heb gehad. heb de 64 gedaan, maar vaste vork [-X . Ik heb serieus spierpijn amai. Had nog een gem van 20.6. De bepijling was perfect. =D>
Icebiker
Mountainbiker

Post by Icebiker »

Zeer mooie toertocht.Mooi tussen de korenvelden gereden.
Wat die vettige stukjes betreft: da viel allemaal wel mee zenne, dit hoort nu eenmaal bij de sport dacht ik.
Bepeiling was ok
Bevoorrading was ok
Alles zat goed mee vandaag, het weer, prachtige omgeving, weinig echte kuitenbijters.

Voor mij persoonlijk: aan mijn top 5 toegevoegd.
tripper
Mountainbiker

Post by tripper »

alles prima enkel aan bevoorrading 2 was het fruit op maar we komen natuurlijk wel om te zweten en niet om te eten :P . wij hebben de 64 gereden en twas toch wel een zware rit voor 2 oude koolputters .

63.070 km ... 20.45 avs
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

Amai...ik heb afgezien op de tocht van 60km. Na 30km was de kracht volledig uit mijn benen. Ik heb toch de 60km blijven volgen en ben nergens moeten afstappen alhoewel ik soms met een slakkegangetje omhoog moest. De rit van zaterdag zat duidelijk nog in mijn benen + het warme weer viel me ook zwaar. #-o

De 60km was vooral in het 2de gedeelte pittig met veel klimmen. Het parcours was zeer goed en lag er ook goed bij. De bepijling was in orde.

De bevoorradingen waren ook in orde. =D>

Zeker een tocht om opnieuw te doen, maar dan zorg ik er toch voor dat ik beter uitgerust ben. #-o

PS: bedankt aan de medebikers die men Vivaro helpen duwen hebben toen ik s'morgens bij aankomst vastgereden was op die drassige parking (veld).
ct
Mountainbiker

Post by ct »

hebben er ook de tocht op. Ik koos voor 44 (uiteindelijk 46,83km, 2u45 gereden en eigenlijk niet zo snel gemiddeld 17km/uur :( ) mijn maat koos voor 34 km. Zeer leuke tocht dat nog maar eens bewijst dat er in het hagenland wel degelijk mooie parcours zijn en met kuitenbijters. Dit moet niet altijd in de bossen zijn. Eerste 30 km gingen vlot daarna werden de beentjes zwaar. De zwaarste stukken waren ook allemaal na de bevoorading (die trouwens uitstekend was). Bepijling was ook goed op een paar keer waar we met meerdere misgereden waren maar iemand vd organisatie vertelde ons dat er een slimmerik de pijlen aan het afdoen was...spijtig dat we die niet tegengekomen zijn :evil: Dus schitterende zondag morgen en wij komen zeker terug... =D>
Mario C
Mountainbiker

Post by Mario C »

Er staan al een paar foto's online, maar belange nog niet alles.

Ikzelf heb er helaas niet veel kunnen maken omdat er ne flauwe plezante altijd pijlen deed verdwijnen.
Stress kreeg ik ervan. :evil: :evil:

http://picasaweb.google.com/tosca500/TTWaanrode2008

The rest will follow
Daddy
Mountainbiker

Post by Daddy »

62 km G E N I E T E N !!!
Wij, de mannen van Delvora, zijn ons hier nog een goed komen uitleven.
Alles zat dan ook mee, prachtig weer, mooie track en onderweg nog mooie natuur 8) ! Deze TT staat bij ons dan ook ieder jaar met stip genoteerd.
Dit jaar moet ik dan ook nog de organisatie in de bloemetjes zetten, eerst en vooral met het schitterende werk dat zij geleverd hebben.
Goede bike-bewaking, schitterende afpijling, goede bevoorrading zeker op de eerste bevoorrading, tweede was inderdaad iets minder maar er was nog fris drinken, dus... wij klagen niet.
En dan "last but not least" hebben ze ons met man en macht uit de weide getrokken. Onze wagen zat tot aan zijn as in de modder en dankzij de helpers zijn we, auto onder de modder, dan toch nog goed naar huis kunnen vertrekken !
Thanks mannen, volgend jaar zien jullie ons zeker en vast terug =D> !
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

Warme tocht met leuke lussen tussen het fruit. Aan alles was gedacht en zoals eerder vermeld was de waarschuwing "schakel klein, helling25%" zeer geslaagd.
62.8km met 630 hoogtemeters .. een snel parkoers, 2 bevoorradingen, goede afpijling en bijna nooit vlak .. meer moet da ni zijn op ne zondag =D>
Post Reply