22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

amaai, mooie tocht! Heb mij goed geamuseerd en goed afgezien zunne!

Gestart met de intenties van de 80 te doen, de 60 gedaan. Met heen en terug naar huis werd het toch een 85 tal kilometer!

Aan de On Two Wheelers, schitterend gedaan mannen en vrouwen! Ik had hoge verwachtingen met Jodelatietie als parcoursbouwer en ik ben zeker niet ontgoocheld! Mijn verwachtingen werden zeker ingelost!

chapeau zunne! =D> =D> =D> =D>
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Nen heeelen grote proficiat aan de organisatie. =D> =D> =D> Fantastische rit! Met de bende de 80 gereden (dat extra luske was heerlijk). Overal kunnen door en oprijden (bedankt Nobby). Mijn enigste 'cartouche' aangestoken na de derde bevoorrading en de knie heeft het gehouden :bounce: :bounce: :bounce: Cartouchke was wel redelijk uitgebrand op het eind... :roll: Bedankt Jodelaitie voor de fantastische après, compleet met de stubru zitvlaaien. :lol:

De filmkaartjes heb ik nog niet bekeken, maar als er iets bruikbaar opstaat komt er nog een vervolg op deze post.
peter i200
Mountainbiker

Post by peter i200 »

zanneis wrote:
peter i200 wrote:ik zag her en der op de route fotografen staan iemand een idee waar die te bekijken zijn???
Die staan nog onderweg zeker ? :lol: :lol:
:-D :drunk: mooi he, maar ik bedoel dus de foto's die ze gemaakt hebben of iemand weet waar die te bekijken zijn :wink:
EDJE
Mountainbiker

Post by EDJE »

Blijkbaar veel valpartijen.Heb er ook een paar gezien.Was voor velen iets te
technisch.
De tocht zelf zat goed in mekaar met na een zware zone een recuperatiestuk.Gemiddelde op de 81,5 km was 20,1km/h.
Tot volgend jaar.
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Ook vertrokken voor de 80 km. Maar na 20 km al goesting om op te geven. Last overal, tzou begod niet weten van wat.
Eerste splintsing toch maar 40,60 ,80 km gekozen. Maar twilde maar niet beteren. Volgende splintsing serieus getwijveld. Toch maar de lange afstanden blijven volgen. Tot boven op de patersberg, hier eerste en enige keer voet aan grond moeten zetten door die verdoemde richel in de midden. Daar toch gekozen voor de 60 km. Toen we terug op de kluis kwamen, kwam ik erwat door... rijkelijk laat natuurlijk. Maar wat heb ik daar nog veel lijkjes opgeraapt... Aan de camping gekomen heb ik het mij nog beklaagt dat ik toch de 80 niet had gedaan #-o

Al bij al : ondanks klachtjes hier en daar toch een super tocht gehad !
THX !
Larwing&
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF-SLX , Olympia CSL-X2 ,Qube Reaction E Cr 2010

Post by Larwing& »

EDJE wrote:De tocht zelf zat goed in mekaar met na een zware zone een recuperatiestuk..
Da was idd vree goe idee da!Ook de 60 km gedaan en mannen,twas super 8) !Enkel vergeten enkel geld mee te nemen vo de warme douche ,ma vo de rest,super tocht!tot volgend jaar
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

De 40km gedaan vandaag en over het parcour, de bepijling en de bevoorraading kan ik maar 1 ding zeggen: Super!!! =D>
Het was er aan te zien dat er veel werk in gestoken was.

Maar het vertrekpunt mocht wel wat beter aangegeven zijn, niet iedereen heeft een GPS. Een kwartier rondgereden eer we de juiste straat in Berchem-Kluisbergen gevonden hadden waar we moesten afdraaien :evil:
En ocharme 2 douchkes en dan nog met ijskoud water [-X
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Zoals ieder jaar opnieuw prachtig, genoten van begin tot einde, terug op de camping vond ik de brigandsvrouwkes niet, een telefoontje leerde dat ze boven al zaten te wachten op het terras van een restaurantje, dus dan maar meteen naar daar getrokken.

Greetings The Voltman
stilldro
Mountainbiker

Post by stilldro »

Vandaag getwijfeld tussen de 40 en 60, bij inschrijving dan toch gekozen voor de 60. Maar na een tweede maal lek te rijden, besloten om het voor bekeken te houden.

De patersberg laten liggen en meteen doorgereden naar waar m'n vriendin me kwam ophalen..

Wat betreft de tocht: zeer goeie organisatie, vlotte inschrijving, goeie bevoorrading, bepijling geen problemen, de extra bordjes met opmerkingen zoals klein blad en andere zijn zeker nuttig.

Volgend jaar ben ik zeker opnieuw van de partij..

grtz
Dirty Bu$ter
Mountainbiker

Post by Dirty Bu$ter »

Dikke proficiat aan de organistatie! Ferm toerken, hier zien ze me volgend jaar terug =D>
Post Reply