22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

the voltman wrote:dit jaar valt deze tt samen men mijnen verjaardag,
Gelukkige verjaardag! =D> =D>
Den 22e juni is hier op het forum precies wel ne vruchtbare dag: gij, roy & ik verjaren vandaag.
Bozo
Mountainbiker

Post by Bozo »

1 woord:

Prachtig!!

thx gasten
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Vandaag kluisbergen gereden met men 2 jongens en de 30km afgemaaid.
Goeie training voor hun met oog op belgisch kampioenschap.overal opgereden en afdalingen perfect genomen die gastjes.Was technisch en lastig de 30km,maar jammer dat ik de 80 nie gereden heb met zo weer is da genieten man.
De zoontjes voor he....
Mooie organisatie
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

echt waar genoten van de 40km

2x tegen dek gegaan in een beklimming dan nog wel (kzal mijn klikkers eens wa olie geven denk ik) #-o

en 2x bijna serieus int decor gevlogen tijdens een afdaling #-o

voor de rest een prachtige tocht was mijn eerste keer hier in die streek en heb er enorm van genoten :lol:

de resultaten : 41km avg 16km/u :-D

en ik had als doel om toch minstens 15km/u te halen gemiddeld dus bij deze : "geslaagd" =D>

volgend jaar zeker terug van de partij :bounce:
roelg
Mountainbiker

Post by roelg »

korte samenvatting van de rit: toppie

meer kan ik voorlopig nog niet uitbrengen
peter i200
Mountainbiker

Post by peter i200 »

ik heb vandaag de 60 km gereden, wat een geweldige tocht, hier en daar een paar zeer lastige afdalingen. en behoorlijke pittige klimmen tot ruim 21% maar ik vond het super en ik heb ontzettend genoten.

bepijling was gewoon goed te noemen 1 keer een pijltje gemist maar snel weer op de juiste route.

gem. van 17,9 en 58,71 km totaal.

ik zag her en der op de route fotografen staan iemand een idee waar die te bekijken zijn???
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

prachtige tocht, proficiat gasten, mooie, technische zware beklimmingen, leuke afdalingen veel offroad, alles zat er in. Als enige van de grysperres de 80 gedaan, mn companen hadden af te rekenen met zware beentjes of met een ketting die over de tandwielen schoof. Je kon de warme bakker al van ver de beklimming horen nemen #-o . ik heb ze dan aan de slitsing van de 60 achter moeten laten. De 2e spltsing van de 80 stond niet zo goed aangeduid. Toen ik die afdaling beneden was vond ik dat ik dat stuk al gerenden had. Iets verder was het duidelijk. Samen met iemand van de kust en nen ollander dan terug naar boven en dan de goeie splitsing genomen.Dat kon iets beter (vb splitsing 80km 1e keer en slitsing 80km 2e keer). Voor de rest niets dan lof Gelukkig stonden de ander grysperres aan den arive zodat ik nog mee kon naar huis :P cijferkes
afst 81.5km
1295 hm
avs 19.19
See you next time =D>
Last edited by tram4 on Mon 23 Jun 2008 14:06, edited 1 time in total.
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

peter i200 wrote:ik zag her en der op de route fotografen staan iemand een idee waar die te bekijken zijn???
Die staan nog onderweg zeker ? :lol: :lol:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

super tocht, bedankt aan de ganse organisatie en de meute forumbikers voor deze prachtige voormiddag+middag
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

ge ziet da deze tt gemaakt is door mountainbikers voor mountainbikers . =D> =D> =D> nen prachtige voormiddag gekregen voor maar 4 euro . Spijtig van mijn valpartij die wat roet in het eten heeft gegooid van mijn 80 km . bedankt aan de twee mechaniciens op de tweede bevoorrading voor het terug in orde brengen van mijn vitessen . Als er toch een puntje van kritiek zou kunnen zijn dan zou het waarschijnlijk over de douches gaan (2 stuks), maar alleen een kniesoor die hier over valt.(in frankrijk zijn er dikwijls geen)Al de rest was gewoonweg af . nen welverdient applaus voor de mannen en vrouwen die dit gerealiseerd hebben =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> k'zal nu maar vlug terug in mijne zetel kruipen want mijn volledige linkerkant wil voorlopig nie echt meewerken.
Post Reply