22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
yoeri
Mountainbiker

Post by yoeri »

jodelaietie wrote:
yoeri wrote:Ik ben eens benieuwd welke gemiddelde snelheid je kan halen op deze 80km TT. Ik moet in de namiddag gaan werken en zou toch graag niet 'overdreven' vroeg starten. Ik heb mij al voorgenomen om alleen te starten. Hoe ligt het parcours er nu bij? Zou het lukken om hem af te leggen in 3u15 ?
Het parcours ligt er droog bij maar :
80/3.25= 24.6km/u.
(reken dan nog 3 bevoorradingen) dus om aan te komen in 3u15 zal je rijgemiddelde een stuk boven de 25km/u moeten liggen.
Als dat lukt , ik zeg niet dat het niet kan , vraag dan bij aankomst naar Jodelaietie, dan wil ik best eens die superkuiten zien in levende lijve. :-D
Da's inderdaad al serieus snel voor zo'n parcours. Dus zou ik beter toch iets vroeger vertrekken...
Ik ben nu ook niet van plan om er een wedstrijd van te maken, genieten is ook een belangrijk aspect van een TT.
ps; toch bedankt voor de rekensom!

.
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

mijn deelname wordt twijfelachtig :roll:
thuisgezeten met de griep , wel aan de betere hand maar om zondag goed in het zweet te rijden weet ik niet of de batterijen al volledig zullen opgeladen zijn ?

we zien wel tegen zaterdagavond [-o<
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Natuurlijk ben ik er ook bij, en dit jaar valt deze tt samen men mijnen verjaardag, dus kan niet beter hé, de brigandsvrouwkens komen trouwens ook achter om na de rit mijnen verjaardag te vieren. :-D :drunk: :wink: :wink:

grts the voltman
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

the voltman wrote:Natuurlijk ben ik er ook bij, en dit jaar valt deze tt samen men mijnen verjaardag, dus kan niet beter hé, de brigandsvrouwkens komen trouwens ook achter om na de rit mijnen verjaardag te vieren. :-D :drunk: :wink: :wink:

grts the voltman
Proficiat alvast met uwen verjaardag =D> ,en........als ge nog niet terug zijt moeten de vrouwkes mij maar "ambrasseren" =P~ =P~ =P~
tot zondag ergens te velde. :wink:
fredjeraketje
Mountainbiker

Post by fredjeraketje »

Ik wens jullie morgen van mijnentwege en van het ganse joybikersteam veel succes, mooi weer en een sportieve hoogdag toe !!!

Vanwege
Van de Catsije William
Voorzitter mountainbikeclub Joybikers Ronse
mountainollie
Mountainbiker
Location: Canyon Lux CF 7.0 Specialized stumpjumper HT '08 "GESTOLEN"

Post by mountainollie »

welke banden leggen jullie op jullie bikes?
Ikheb net een nieuwe stumpjumper (basis model)met de originele banden. Zouden die goed zijn voor deze tocht?
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

the voltman wrote:Natuurlijk ben ik er ook bij, en dit jaar valt deze tt samen men mijnen verjaardag, dus kan niet beter hé, de brigandsvrouwkens komen trouwens ook achter om na de rit mijnen verjaardag te vieren. :-D :drunk: :wink: :wink:

grts the voltman
hmmm wordt dat dan een gratis apres voor ons? 8)
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

ik ben er zekers bij, al doet mijn rug weer overal zeer (vandaag 8 zware radiatoren afgenomen en naar de spuiterij gebrachten en der is weer het een en ander ingeschoten. Nu nog efkes de boel wat opkuisen en dan kan ik de fiets eens onder handen nemen (de modder van 3 maand terug hangt er nog gedeeltelijk aan :oops: ).

tot morgen, maar ik zal er niet geraken tegen 7u30 (veel te vroeg, ik denk eerder tegen 8 uur EN ik heb geen uur om thuis te komen :drunk: )

greetz

jocca
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Een driedubbel gezwollen knie, een geforceerde rug, grieperig en mottig, herstellend sleutelbeen, 6 weken nie gefietst, 5 maanden zwanger, een mojito kater.......jaja. al die excuses, ik ken dat al een beetje.

Ondergetekende komt volledig afgetraind aan de meet, met wasbord en al. Aerodynamische kledy, zomerbanden met afgevijlde noppen, 2Gb fietstechniek in de kop, 4 weken totale onthouding en een dieet van pasta, spek en boonen.

Ge moogt nu twee keer raden wie dat er weer laatst aan de camping gaat arriveren

PS recept voor spek & boonen: breng de boonen zachtjes aan de coke....
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Motorbiker,uw filmkaartje ligt hier nog steeds.
Ik zal het wissen en morgen meebrengen als dit goed is voor u.

Zodat we der ne langspeelfilm kunnen van maken.
Zopas de cowboy gezien die weeral de streek helemaal aan het uitkammen is.

Blijkbaar startenn de meesten maar tegen 8 uur,dus wil ik gerust een beetje wachten tot de trein helemaal compleet is!!!
Post Reply