22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Het is zeker en vast een deftig ritje , nog nooit hebben we zo uitgekeken naar ne bakker onderweg.
Zondag zal der ene onderweg zijn op jullie TT :lol: :lol: maar k'zou best niet met m'n triporteur :^o komen zeker want honden om hem te trekken zijn verboden in de bakkerij (HACCP normen) en denk zelfs voor onderweg ook GAIA #-o
Komen af met zeker 4 grysperre's tot dan :bounce:
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Ik heb er al zin in...
Tot zondag!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Doordat ik enkel de helft van het ijs opgegeten heb en de andere helft op mijn knie gesmeerd heb is het ding tot wat meer normale proporties geslonken. #-o K'zie het weer zitten voor zondag :lol: Ik kan altijd de rit inkorten en de Leffe soldaat maken... :drunk:
bmx-er
Mountainbiker

Post by bmx-er »

wat zijn de kosten voor de 80 km?
b@rtm@n
Mountainbiker

Post by b@rtm@n »

zeg pearl jam tot zondag hé voor de hoogmis op de kluis om 8u.
hopelijk ben je hersteld van je tuimelperte in dikkebus!
we zullen weer starten zoals op de herdermarathon, traag dan krijgen we onze patat maar op het einde, ik na 110 km en jij zelfs niet ongelooflijk hoe jij daar nog het peerdegedoe omhoog stoof
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

@ b@rtm@n :

Indeed we zullen op het gemak starten want ik ben benieuwd wat het wordt na mijn 2strijd met het asfalt. Jammer dat ik die verloren heb. Niet plooien zal de boodschap zijn.

tot zondagmorgen.
Andy
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

bmx-er wrote:wat zijn de kosten voor de 80 km?
4 euro voor leden van om het even welke bond (fiets). :-D
(1 euro extra voor verzekering als je nergens lid van bent).
Daarvoor krijg je 3 uitgebreide bevoorradingen en een verrassing aan
de aankomst.
Ge kunt er niet voor sukkelen. Minimum 4uur afzien voor 4 euro (das ne euro per uur).
De prijs voor de 30 en 40km is 2,5euro (3,5euro voor "nergensleden").
en voor de 60km (ben het niet zeker Jacques zijn winkel , zelfde prijs als voor de 80km).
Dit jaar zullen we naar alle waarschijnlijk voor de eerste keer een zwartrijderscontrole doen (als we 2 vrijwilligers vinden (kleerkasten ?) , naar het schijnt zouden 10-tallen bikers per TT gewoonweg meerijden (en bevoorraden) zonder inschrijving. [-X
Ben eens benieuwd.
Op de drank hebben we 0.0 cent (en meestal is het heel "dustig" weer op onze TT) , veel houden we dus niet over ieder jaar,mij kost het zelfs :wink: , maar we willen toch de gangbare inschrijvingsprijzen (be)houden.
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

vanaf welk uur kunnen we starten ? K'zou om 1 uur terug thuis moeten zijn omdat vrouwkelief moet gaan werken en ik zou toch graag de 80 km rijden . Maar tis toch wel een klein uurke rijden dus zou ik grag rond 7u15 vertrekken zodat ik rond 12u15 (geschatte tijd) zou aankomen. Dus den aprés zal voor een volgende keer zijn :( :(
yoeri
Mountainbiker

Post by yoeri »

Ik ben eens benieuwd welke gemiddelde snelheid je kan halen op deze 80km TT. Ik moet in de namiddag gaan werken en zou toch graag niet 'overdreven' vroeg starten. Ik heb mij al voorgenomen om alleen te starten. Hoe ligt het parcours er nu bij? Zou het lukken om hem af te leggen in 3u15 ?
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

yoeri wrote:Ik ben eens benieuwd welke gemiddelde snelheid je kan halen op deze 80km TT. Ik moet in de namiddag gaan werken en zou toch graag niet 'overdreven' vroeg starten. Ik heb mij al voorgenomen om alleen te starten. Hoe ligt het parcours er nu bij? Zou het lukken om hem af te leggen in 3u15 ?
Het parcours ligt er droog bij maar :
80/3.25= 24.6km/u.
(reken dan nog 3 bevoorradingen) dus om aan te komen in 3u15 zal je rijgemiddelde een stuk boven de 25km/u moeten liggen.
Als dat lukt , ik zeg niet dat het niet kan , vraag dan bij aankomst naar Jodelaietie, dan wil ik best eens die superkuiten zien in levende lijve. :-D
Post Reply