Geen kracht meer in de spieren!

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

Hemd wrote:Ben ook juist gaan bijtanken. IV daar begin ik niet mee. IM wel maar geen ijzer, moet je op een speciale manier inspuiten om die bruine plekken te vermijden.
Begin er zeker niet zelf mee, tenzij je een opleiding krijgt van je sportdokter him/herself.
die bruine plekken liggen aan het produkt, niet aan de manier van inspuiten.
ik weet al welk ijzerpreparaat dat veroorzaakt... veel jaren terug bestond dat probleem niet, maar is is wat aan de formule veranderd en vanaf toen vertoonden de bruine vlekken zich wel.
dat kan van maanden tot jaren duren eer deze verdwijnen.
word blijkbaar veroorzaakt door een bepaalde scheikundige stof die erin zit, of de verhouding ervan in de formule.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

El Perro Diablo wrote:Heb me ook(mijn bloed) laten testen op klierkoorts en 4russen, blijkt dat ik ijzer tekort heb.
Volgens den sportdoc zouden suplementen maar matig helpen, toen ik vroeg of da'k dan ne oude koerskader moest opeten, keek hij is scheef over zijnen bril, denk dat da "nee" wou zeggen????

el perro : das normaal he... dat is geen ijzer maar aluminium :lol:
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Een dik jaar heb ik met een bruin vlek rondgelopen op men gat. Sjans dat ik meestal een koersbroek aanheb als ik fiets....

De dokter zei me dat het een speciale techniek vergde ivm die inspuiting. (zal ze me blaaskes wijsgemaakt hebben)
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Sunn xtreme wrote:
El Perro Diablo wrote:Heb me ook(mijn bloed) laten testen op klierkoorts en 4russen, blijkt dat ik ijzer tekort heb.
Volgens den sportdoc zouden suplementen maar matig helpen, toen ik vroeg of da'k dan ne oude koerskader moest opeten, keek hij is scheef over zijnen bril, denk dat da "nee" wou zeggen????

el perro : das normaal he... dat is geen ijzer maar aluminium :lol:
Doc zegt da pillekens nie helpen, kan ik spuiten krijgen sans voorschrift en helpen die?(geen latex spuiten no tubes!)
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

speciale techniek.... die plaatst toch ook de naald recht in de spier en inspuiten. misschien bedoelt hij vogelpikken/darts :wink:
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Mij hebben ze ook wijsgemaakt dat het ligt aan de manier van inspuiten.
Je zou bij het uittrekken van de naald een beetje lucht moeten bij in spuiten.

Mijn moeder heeft dat vorig jaar toegediend en die is verpleegster geweest ............... toch heb ik 2 grote bruin plekken op rechter- en linkerbil.
Ik denk ook wel eerder dat het aan het product zelf ligt.

Elke keer als ik ga douchen op verplaatsing is dat van "amai gij bent precies ook goed gevallen"
Er is er eigenlijk maar ne enkele die dat herkent. En die lopen daar dan ook zo rond. :lol:
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

kan ik spuiten krijgen sans voorschrift en helpen die?(
De spuiten zelf is zonder voorschrift maar ik denk da ge der ook ijzer wilt indoen ? Dat is met voorschrift. Dus uwen dokter zegt da pillekes niet helpen maar ge krijgt wel geen spuit ? Ne fatsoenlijke sportdokter zoeken die ferlixit(IV) wilt inspuiten. Hoeveelheid en frequentie naargelang hoeveel te kort ge hebt en of deze chronisch is.
Of ff enkele uurtjes aan een infuus gaan liggen in da hospital. Ga ik binnenkort es proberen. Kunnen misschien samen bijleggen voor ne baxter ? Ne forumbaxter. Na een wedstrijd mee ne man of 10 aan ne megaferroforumbaxter.
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Hemd wrote:
kan ik spuiten krijgen sans voorschrift en helpen die?(
De spuiten zelf is zonder voorschrift maar ik denk da ge der ook ijzer wilt indoen ? Dat is met voorschrift. Dus uwen dokter zegt da pillekes niet helpen maar ge krijgt wel geen spuit ? Ne fatsoenlijke sportdokter zoeken die ferlixit(IV) wilt inspuiten. Hoeveelheid en frequentie naargelang hoeveel te kort ge hebt en of deze chronisch is.
Of ff enkele uurtjes aan een infuus gaan liggen in da hospital. Ga ik binnenkort es proberen. Kunnen misschien samen bijleggen voor ne baxter ? Ne forumbaxter. Na een wedstrijd mee ne man of 10 aan ne megaferroforumbaxter.
Yessah!!!
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

Griet wrote:Mij hebben ze ook wijsgemaakt dat het ligt aan de manier van inspuiten.
Je zou bij het uittrekken van de naald een beetje lucht moeten bij in spuiten.

Mijn moeder heeft dat vorig jaar toegediend en die is verpleegster geweest ............... toch heb ik 2 grote bruin plekken op rechter- en linkerbil.
Ik denk ook wel eerder dat het aan het product zelf ligt.

Elke keer als ik ga douchen op verplaatsing is dat van "amai gij bent precies ook goed gevallen"
Er is er eigenlijk maar ne enkele die dat herkent. En die lopen daar dan ook zo rond. :lol:
ligt enkel aan het produkt zelf. zoals ik al zei.. de formule is ooit gewijzigd/aangepast en sindsdien is dat bruine vlekje een typisch verschijnsel.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Ben al aan de chassis van de Land Rover begonnen, ik voel da'k volgende week in Houffa top 5 ga rijden.
Post Reply