Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Noobie wrote:Hey ducman,

Leg eens wat meer uit. Ik woon in de streek, dus da's één van de ritjes die ik in de nabije toekomst wel ging aandoen. Als het zo slecht is dan blijf ik ervan weg.

Thx
Simpel, ik ben van Ninove en heb deze van Ninove al zodikwijls gedaan dat hij m'n oren uitkomt. MAAAAAR hij is toch een hééééél stuk toffer dan dienen van Herzele. Herzele: 't tofste was stukske met gebroken stenen, e singletrackske, een door tracktor stukgereden stukske veldbaan. Voor de rest betonwegen, asfalt enz... GEEN hellingskes om eens op te sterven, tja eigenlijk kon ik dit met nen gewonen velo ook doen. Als ge uit mijn streek zijt, NIET twijfelen: Gooik, Gooik en nog eens Gooik. Moet et e wa makkelijker zijn, dan nog maals voor de zoveelste keer Ninove. Zolang ge Herzele ma vergeet, don't waist your time.
ivanos
Mountainbiker

Post by ivanos »

Gisteren heeft mijne maat zijn Cube attention gaan halen en hebben we een respectabele 72km afgelegd.

Nog een fotoke erbij. Hij moest op het 2e bergje landen maar hij zat iets te ver ... Spannend [-o<

Image
Noobie
Mountainbiker

Post by Noobie »

Vandaag terug een 30km gereden, terug mijn trainingsparcours gereden en nog een klein beetje baan erbij. Maar wat was dat met die wind :evil:
Ook mijn eerste platten tuub gehad en redelijk snel in orde gebracht, was ook eens een training :wink:
Vos in de bossen
Mountainbiker

Potverdorie nog eens aan toe zeg....

Post by Vos in de bossen »

Ja ja ....toemme toch...ik had me vandaag beloofd om 100 km te rijden, deels in bossen en deels op fietsroute (klimmen)..wat blijk nu:
De eerste 3 km op fietsroute richting Dilserbossen, 3 km in bos dat meer op een moeras eruit ziet dan en bos en dan KRAAAAAAAK....ketting naar de vaantjes (eigen schuld)...
Ik had een "nood schakel" bij, maar kon het vervrongen schakel niet uithalen, dus 3 km te voet met fiets in de modder en in de struiken(Teken)..
Dan eindelijk op de fietsroute terug. Om tijd te winnen, heb ik mijn fiets gebruikt als een trotinette (mensen lachten me uit natuurlijk, wat een zicht, een MTBiker, en het ergste van alles, ik had de outfit van Mountainbike.be aan)..
Enfin, thuis terug, tang genomen, de ellendige schakel eruit en nieuwe in.
Dan naar de fietsboer rijden (Genk) en 2 nood schakels gekocht voor 2€...ge kunt nooit nie weten hé..
Na 't eten (Pasta) naar de Mechelsebossen gereden ... heb me geamuseerd, was niet te warm en op een paar "springers na" en een jogger, was niemand te bespeuren.
Total vandaag: 71 km.
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Vandaag de Heideroute 55 km nog eens gereden met de hybride. Vertrokken om 17:00.
Het gemiddelde gaat omhoog :bounce: , ik zit aan 26,5 km/u en een Hr van 135. Het komt nog goed.

In Essen heb ik nog een stuk op een bewegwijzerde TT van , ik vermoed, Ollandse makelij gezeten. Blijkbaar een avondTT, want er zat nogal wat volk op de baan. Het zijn wel rare jongens, veel asfalt terwijl er 1 km verder een bos is waar ze zich konden uitleven.
Maartend
Mountainbiker

Post by Maartend »

Vorige week gereden in Wachtebeke.

5 rit na een blessure van een jaar.
53 km gedaan in 2 uur en 56 minuten.
Zat ik zelf ook wel van te kijken. Vooral de stukken onverhard gingen hard. En het tweede gedeelte lag mijn gemiddelde een stuk hoger dan voor de bevoorrading.
Nu eens kijken wat het wordt als er klimmen in komen.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Re: Potverdorie nog eens aan toe zeg....

Post by Vos in de bossen »

Neobiker wrote:Ja ja ....toemme toch...ik had me vandaag beloofd om 100 km te rijden, deels in bossen en deels op fietsroute (klimmen)..wat blijk nu:
De eerste 3 km op fietsroute richting Dilserbossen, 3 km in bos dat meer op een moeras eruit ziet dan en bos en dan KRAAAAAAAK....ketting naar de vaantjes (eigen schuld)...
Ik had een "nood schakel" bij, maar kon het vervrongen schakel niet uithalen, dus 3 km te voet met fiets in de modder en in de struiken(Teken)..
Dan eindelijk op de fietsroute terug. Om tijd te winnen, heb ik mijn fiets gebruikt als een trotinette (mensen lachten me uit natuurlijk, wat een zicht, een MTBiker, en het ergste van alles, ik had de outfit van Mountainbike.be aan)..
Enfin, thuis terug, tang genomen, de ellendige schakel eruit en nieuwe in.
Dan naar de fietsboer rijden (Genk) en 2 nood schakels gekocht voor 2€...ge kunt nooit nie weten hé..
Na 't eten (Pasta) naar de Mechelsebossen gereden ... heb me geamuseerd, was niet te warm en op een paar "springers na" en een jogger, was niemand te bespeuren.
Total vandaag: 71 km.
En om een eind te maken aan mij sportieve prestaties, ga ik nu in bed..
Slaap wel allemaal, niet te snel fietsen terwijl u slaapt...
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

vandaag met de vriendin een dikke 80 km gereden op de baan, het begint in orde te komen, wel tegen een lage hartslag, niks afgezien . enkel voel ik nu toch lichtjes aan de benen dat ik gereden heb vandaag. we zullen goed slapen deze nacht.

grtz
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

gisteren 92km :drunk:
vandaag 43km "losgereden"
Maartend
Mountainbiker

Post by Maartend »

Gisteren Zottegem
50 km (is dan natuurlijk door wat foutjes ij mij 53 geworden ) in 2 uur 22 minuten. Rond de 22 gemiddeld. Het gaat weer op gang gekomen gelukkig.
Post Reply