Nie terugkrabbelen héslijkcrosserke wrote:Zaterdag avond zitten we met een feestje voorzien van Mojito![]()
Of er zondag mojito zal zijn weet ik niet, mo ne lekkere bruinen is ook goed zulle
22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Best is dat je in je gps NIET ingeeft boskouter maar Polletsestraat.Rijden tot boven aan het zwembad , rechtsaf dan en gewoon volgen , dan kom je verschillende grote parkings tegen dichtbij de camping.ijsbeerke wrote: Parkeren is wel moeilijk , we zetten ons altijd helemaal boven en kunnen dan beginnen met een afdaling naar de camping.![]()
Deze morgen nog enkele privéeigenaars bezocht om te zien wat moet belint worden en wat niet om geen miserie te hebben achteraf . Hebben zo'n 15 privaat en 1X stukken waarvan 4 in de laatste 3km.. Nog nooit hebben we er zoveel gehad.
Deze gaan van voortuinen , achtertuinen ,weiden tot ganse stukken bos ! Hier en daar zal er een circuitje inliggen.
Het zal zaterdag alle hens aan dek zijn om gans het bos en alle privaatstukken te signaliseren . Met 2 wordt er al meer dan een ganse week iedere avond enkele uren gemaaid.
De 2 ponts liggen er ook : Pont VTP en Pont VH, zij het nog in hun beschermfrakske dat we later zullen verwijderen.
Ge ziet mannen we doen alles om er een superTT van te maken, straks is het aan jullie.
Morgen am doen ik nog eens met Ebbor de volledige toer, om de staat van het parcours te bekijken , privaat incl. Ik zal beter mijne lasso meepakken of ne lange rekker om tita Ebbor te volgen.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Jodelaitie : voor mij is jullie tt nu al geslaagd,nog voor hij gereden is.
26 graden voor zondag,dat wordt heerlijk genieten.
De vrouwkes zullen waarschijnlijk ook naar Kluisbergen komen om een wandelingske te maken terwijl wij aan het biken zijn.
26 graden voor zondag,dat wordt heerlijk genieten.
De vrouwkes zullen waarschijnlijk ook naar Kluisbergen komen om een wandelingske te maken terwijl wij aan het biken zijn.
We weten dat jullie er alles voor doen om er een super TT van te maken.jodelaietie wrote:..Ge ziet mannen we doen alles om er een superTT van te maken, straks is het aan jullie....
Ook de joybikers komen langs. ikzelf doe maar de 40km.
In de namiddag moet er bij ons ook nog vanalles gebeuren...
En ik heb ook goesting om er enen te drinken na de tocht.
- R1ALAIN
- Mountainbiker
- Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC
Gisteren ook het parcours gaan verkennen tegen zondag. 45 km plezier gehad met een schitterend weertje. Hopelijk ligt het parcours er zondag even goed bij.
Een van de uitpijlers tegengekomen die ons het parcours diets heeft gemaakt want de verbindingsstukken van privé-eigenaars waren uiteraard nog niet uitgepijld.
Allé, tot zondag !!
Een van de uitpijlers tegengekomen die ons het parcours diets heeft gemaakt want de verbindingsstukken van privé-eigenaars waren uiteraard nog niet uitgepijld.
Allé, tot zondag !!
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Tot hoe laat kan gestart worden voor de 80 km?
Kan dit niet terugvinden op de site en meen dit ook niet gezien te hebben opt forum. Toch niet tot 11u veronderstel ik...
Kan dit niet terugvinden op de site en meen dit ook niet gezien te hebben opt forum. Toch niet tot 11u veronderstel ik...
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Je kan starten tot stipt 11u ook voor de 80km. , andere afstanden misschien een heel klein beetje later.Knurrebikers lady wrote:Tot hoe laat kan gestart worden voor de 80 km?
Als de laatste vertrekt beginnen we direct te ontpijlen achter zijn/haar gat , terugkeren zal dus niet meer gaan.
Vandaag met Ebbor en nog 2 clubmakkers de volledige 80km gereden . Het parcours ligt er zo goed als volledig droog bij. Het is zeker en vast een deftig ritje , nog nooit hebben we zo uitgekeken naar ne bakker onderweg.