ik heb zelf ne sid hoor. alleen nen ouwe.Benneke wrote:Daelman da is te zwaar voor u.Laat anders u reba wit spuiten en dan stickers van de sid op. Lijkt dan toch een op de sid van thunderbike.
Isaac Impact 2008
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Fret Raket
- Mountainbiker
Post by Fret Raket »
Ferm maschien, mooie combinatie van de kleuren.
Hoe valt dat zadel eigenlijk mee ?
Hoe valt dat zadel eigenlijk mee ?
- thunderbike
- Mountainbiker
Post by thunderbike »
Het zadel valt heel goed mee. Makkelijk zuiver te krijgen. Ik had een beejte schrik hiervoor omdat er gaatjes instaan vanboven waar het vuil in kon. Maar ik heb er nu enkele tochten mee gereden en is zeer comfortabel en makkelijk schoon te krijgen. Zelfs na de hagelandse chrono was het terug mooi wit.
- thunderbike
- Mountainbiker
Post by thunderbike »
Misschien een rare vraag maar weet er iemand of er pedalen bestaan waar veel wit in voorkomt? Ik ben al tijdje aan het zoeken en ik denk dat als ik er geen vind of ze niet bestaan het Look's quartz ti worden. Daar zit ook zwart rood in.
Ook ben ik op zoek naar:
Witte rem/schakelkabels. Ik heb deze ooit gezien maar deze waren toen gemaakt met een witte krimpkous (of hoe noemt zoiets :d). Iemand hier ervaring mee? Bestaat dit?
Witte (lichte) drinkbushouder
Speciale afdekplaatje voor op stuurbuis (balhoofddekseltje ???), met een leuke tekening, iets leuks ofzo. Ik heb deze ooit gezien maar vind ze nergens meer terug.
Ook ben ik op zoek naar:
Witte rem/schakelkabels. Ik heb deze ooit gezien maar deze waren toen gemaakt met een witte krimpkous (of hoe noemt zoiets :d). Iemand hier ervaring mee? Bestaat dit?
Witte (lichte) drinkbushouder
Speciale afdekplaatje voor op stuurbuis (balhoofddekseltje ???), met een leuke tekening, iets leuks ofzo. Ik heb deze ooit gezien maar vind ze nergens meer terug.
- .:Roel:.
- Mountainbiker
- Location: CUBE LTD1; Specialized Epic 07 (Expert); Commencal VIP Nuts 5
Er staan er op een aantal speci modellen van 2008. Eggbeaters....ik geloof de candy's, maar ben niet zeker.thunderbike wrote:Misschien een rare vraag maar weet er iemand of er pedalen bestaan waar veel wit in voorkomt? Ik ben al tijdje aan het zoeken en ik denk dat als ik er geen vind of ze niet bestaan het Look's quartz ti worden. Daar zit ook zwart rood in.
Die hebben een witte "kooi" rond hun veer ....
- Guido Beeck
- Mountainbiker