Lol, ni echt. Door een defecte machine bij een leverancier kon mijn prototype niet gemaakt worden, wat ik vrijdag heb gehoord... Gezien dat ding vandaag af moest, ben ik zelf beginnen knutselen dit weekend. Heb gelukkig wel twee dagen uitstel gekregen..
Waanzin, geloof me.
Examentopic
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Is wel degelijk een pomp. Meer details, sjah, die zijn geheim 
Jammer genoeg ziet mn proto er niet zo gelikt uit.
Model in solidworks, basic renderen in Inventor.Haaike wrote:Met welk programma hebt gij die tekeningen gemaakt? Die zien der echt wel chic uit, moesten mijn gebouwen er al maar half zo deftig uitzien, kzou al heel content zijn...
- K2-er
- Test team
- Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Zeer sjieck getekend !Hubertje wrote:Is wel degelijk een pomp. Meer details, sjah, die zijn geheim
Model in solidworks, basic renderen in Inventor.Haaike wrote:Met welk programma hebt gij die tekeningen gemaakt? Die zien der echt wel chic uit, moesten mijn gebouwen er al maar half zo deftig uitzien, kzou al heel content zijn...
Hopelijk werkt de proto
Succes
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
ah da was hij die ook de 22ste verjaardeHaaike wrote: en dan zondag beetje mijn verjaardag vieren.
Oef normaal was ik er al vrijdag van af maar kben maandag moeten terugkeren khad op vijrdag de verkeerde mathcad file mee
Mij al verveelt zelfs het typische gat na weken studeren kheb dan gistern maar 62 km gaan biken man dit heeft deugd gedaan.
Mooi gedaan die "pomp" lijkt me dat er toch een beetje van een deftige pc nodig is om dat te renderen.
Morgen nog 1tje (object georienteerd programmeren) en maandag 'tlaatste (signalen en systemen) eindelijk zou ik zo zeggen na 5 weken...
Mijn weegschaal heeft nu ook last van examenstress, na 4 weken geeft ze 4kg meer aan dan anders
Met m'n fiest scheelt ook iets, normaal rijdt hij op het midden blad vlot de Molenberg boven maar vorig weekend lukte dat niet, teweinig lucht, verzuring rond de tap-as, 'twas alsof er een kabouterke aan m'n achterwiel trok...
Morgen nog 1tje (object georienteerd programmeren) en maandag 'tlaatste (signalen en systemen) eindelijk zou ik zo zeggen na 5 weken...
Mijn weegschaal heeft nu ook last van examenstress, na 4 weken geeft ze 4kg meer aan dan anders