Specialized Epic 2009 - eerste foto!

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Ff een babbeltje gelsagen met mijn LBS.

1. Specialized zit nogal verveeld met de hele Epic'09 history, want ze hebben nog hopen '08 modellen, en de verkoop daarvan loopt niet meer.

2. Die fietswinkel die megakortingen geeft is een dikke opportunist (dik slaat op opportunist, niet op de fietsmaker :wink: ), want er werd gevraagd nog niet te gaan stunten met de prijzen zodat het voor alle winkels in het land gelijk bleef.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Damn, ik wilde juist zo ne goedkope Epic kopen als city bike.
balphydus
Mountainbiker

Post by balphydus »

Origineel #-o
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Die voorder van Absalon en die Geax tube vind ik persoonlijker véééééééééééééééél boeiender dan het 27ste Epicmodel, als je nog een maand wacht verschijnen vast de 2012 foto's al.
gisteren 2500 euro aan ne velo gegeven, vandaag heb je een "oud" model......cool!(als je into retro bent)
Marc Vde
Mountainbiker
Location: Merida Big9 7000 / Rocky Mountain Thunderbold 750MSL / Colnago Ace

Post by Marc Vde »

Die demper staat ideaal opgesteld om de low budget types (alloy) het brain systeem te ontzeggen, [-X
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

Marc Vde wrote:Die demper staat ideaal opgesteld om de low budget types (alloy) het brain systeem te ontzeggen, [-X
sommige mensen zien ms liever een Epic zonder een brain
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Gaan zo precies allemaal de "spark-Lux MR-Mission-Scalpel" toer op met hun fietskes...Model is zowat alle voorgenoemde in den blender flikkeren en mixen maar. Zegt mij op 't eerste zicht niet echt veel, al moet je dat eerst in 't echt zien hè. Zal wel over nagepeisd zijn zeker?
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

De coole mensen zullen 'm wel weer kopen.
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Voor XC ziet hjij er iedaal uit, maar ik blijf het zeggen: de verdwenen plaats voor een pulle ( je ken natuurlijk nog ene aan je zadelpen hangen maar of dat ideaal is?) maakt hem minder geschikt voor marathon. Niet iedereen heeft graag een zakje op zijn rug...
Post Reply