Cyclon, ik had het zelf niet beter kunnen stellencyclon wrote:... dat klinkt ongeveer als een pedofiel die zegt dat het niet pedofelie is die tot het ontslag leidt van iemand, maar het taboe errondsnellebeentjes wrote: Ze kunnen u in principe niks maken bij GEBRUIK van cocaine, buiten competitie! Het is ook niet omwille van het gebruik van cocaine dat ze u zullen ontslagen van uw werk Rikske, wel door het taboe er rond!
En die woordspelletjes van "het gebruik is niet strafbaar, maar het bezit wel", ik zeg het nog eens, dat is typisch belgisch. Hoe kan je gebruiken zonder ooit bezit te hebben ? Misschien wat cocaïne gekregen van iemand zal je zeggen, maar op het ogenblik dat jij dat aanpakt is het toch ook in uw bezit, niet ? Dus dan schiet er nog maar één mogelijkheid over, en dat is als iemand zijn cocaïne in jouw neus kapt (misschien met behulp van een trechtertje ?), dan kan je misschien beweren dat je nooit zelf cocaïne in jouw bezit gehad hebt, maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk.
Enfin, deze topic staat inderdaad al iets te lang bovenaan, ik hou het hier ook voor bekeken, iedereen heeft hier uiteindelijk zijn eigen gedacht over, en das maar goed ook eigenlijk.