Hé, japske
G'hebt er ondertussen nog een half uurke afgepitst gij!
Neem toch maar 10u30 , ik moet bijna 45min rijden naar ginder.
Hallerbos
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Bwah ja. Ben nog aan 't twijfelen of ik er klikpedalen of platforms opgooi. Was raar om na enkele maanden met platforms te rijden terug klikpedalen op te zetten.
Gisteren nog kettingblad, cassette en ketting vervangen. Ook mijn achterste remblokken (schijfrem) waren tot op het ijzer versleten. Zagen er nog redelijk uit tot de toertocht van Lot. Maar daarna dus alles compleet weg. Gisteren nog enkele winkels gedaan op zoek naar nieuwe blokjes, maar overal moesten ze nog binnenkomen. Gelukkig had ik vroeger eens een reservesetje gekocht. Maar vooraan zullen ze binnenkort toch ook vervangen moeten worden.
Gisteren nog kettingblad, cassette en ketting vervangen. Ook mijn achterste remblokken (schijfrem) waren tot op het ijzer versleten. Zagen er nog redelijk uit tot de toertocht van Lot. Maar daarna dus alles compleet weg. Gisteren nog enkele winkels gedaan op zoek naar nieuwe blokjes, maar overal moesten ze nog binnenkomen. Gelukkig had ik vroeger eens een reservesetje gekocht. Maar vooraan zullen ze binnenkort toch ook vervangen moeten worden.
- marzokki NQH
- Mountainbiker
Post by marzokki NQH »
ola, ik zie nu dat er daar een leuk tochtje heeft plaatsgevonden.
zijn er foto's van? of een kaartje ofzo, dan kan ik ooit is op ne lange zomerdag gaan zoeken naar waar gijlie u zo geamuseerd hebt
gt: met welke velo zijt ge nu gegaan?
zijn er foto's van? of een kaartje ofzo, dan kan ik ooit is op ne lange zomerdag gaan zoeken naar waar gijlie u zo geamuseerd hebt
gt: met welke velo zijt ge nu gegaan?
geen gezever, mijn bails waarbij mij velo wegkatapulteerde zo de groeve af waren echt wel sjiek, en ik breng volgende keer ook mijn digitale camera meeJaps wrote:Helaas geen foto's. Volgende keer neem ik zeker mijn digitale camera mee.
Ja er werd daar zwaar gefreeride. Kon zo op film en concurreren met NWD...![]()