Examentopic

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Lol, ni echt. Door een defecte machine bij een leverancier kon mijn prototype niet gemaakt worden, wat ik vrijdag heb gehoord... Gezien dat ding vandaag af moest, ben ik zelf beginnen knutselen dit weekend. Heb gelukkig wel twee dagen uitstel gekregen..
Waanzin, geloof me.
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

En mogen we weten wat dat 'ding' is? :wink:
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Image
Image
Image
Image

moehahaha
ThOmAsKeN
Mountainbiker

Post by ThOmAsKeN »

WTF is me da ? (soort pomp of zoiets?)

grtz Thomas :wink:
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Met welk programma hebt gij die tekeningen gemaakt? Die zien der echt wel chic uit, moesten mijn gebouwen er al maar half zo deftig uitzien, kzou al heel content zijn...
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

ThOmAsKeN wrote:WTF is me da ? (soort pomp of zoiets?)

grtz Thomas :wink:
lijkt me een alternator uit een automotor... maar dan een beetje groot uitgevallen, of is het gezichtsbedrog?
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Is wel degelijk een pomp. Meer details, sjah, die zijn geheim ;)
Haaike wrote:Met welk programma hebt gij die tekeningen gemaakt? Die zien der echt wel chic uit, moesten mijn gebouwen er al maar half zo deftig uitzien, kzou al heel content zijn...
Model in solidworks, basic renderen in Inventor.

Jammer genoeg ziet mn proto er niet zo gelikt uit.
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

Hubertje wrote:Is wel degelijk een pomp. Meer details, sjah, die zijn geheim ;)
Haaike wrote:Met welk programma hebt gij die tekeningen gemaakt? Die zien der echt wel chic uit, moesten mijn gebouwen er al maar half zo deftig uitzien, kzou al heel content zijn...
Model in solidworks, basic renderen in Inventor.

Jammer genoeg ziet mn proto er niet zo gelikt uit.
Zeer sjieck getekend !
Hopelijk werkt de proto
Succes
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Haaike wrote: en dan zondag beetje mijn verjaardag vieren.
ah da was hij die ook de 22ste verjaarde :-D

Oef normaal was ik er al vrijdag van af maar kben maandag moeten terugkeren khad op vijrdag de verkeerde mathcad file mee #-o gelukkig mocht ik de maandag nog gaan van de docent :wink:

Mij al verveelt zelfs het typische gat na weken studeren kheb dan gistern maar 62 km gaan biken man dit heeft deugd gedaan. :P wel wa fysiek verloren tijdens de examens ma da kom wel terug tegen het weekend durbuy op het einde van de maand. :-)
sjors
Mountainbiker

Post by sjors »

Mooi gedaan die "pomp" lijkt me dat er toch een beetje van een deftige pc nodig is om dat te renderen.

Morgen nog 1tje (object georienteerd programmeren) en maandag 'tlaatste (signalen en systemen) eindelijk zou ik zo zeggen na 5 weken...
Mijn weegschaal heeft nu ook last van examenstress, na 4 weken geeft ze 4kg meer aan dan anders #-o Met m'n fiest scheelt ook iets, normaal rijdt hij op het midden blad vlot de Molenberg boven maar vorig weekend lukte dat niet, teweinig lucht, verzuring rond de tap-as, 'twas alsof er een kabouterke aan m'n achterwiel trok...
Post Reply