22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

jocca wrote:wie van de forumbikers doet nog de 60 (op een normaal tempo)
Ge peisde toch nie dat ik voor de 80 ging :wink:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

We zullen je verwelkomen Jocca.
@ jodelaietje: kun je ons deze week nog eens informeren over den ondergrond.
Kwestie van te weten of ik mijn half versleten zomerbandje kan laten liggen :roll:
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

KMI wrote:Zondag wordt het veel zachter met maxima tot 24° maar tegen de avond zijn er onweersbuien te vrezen
Zoals de voorgaande jaren, ziet er opnieuw super uit voor zondag.
Donderdag en vrijdag wel nog wat buien, 't zal niet droog liggen maar de modder zal wel beperkt zijn zeker?
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

slijkcrosserke wrote:We zullen je verwelkomen Jocca.
@ jodelaietje: kun je ons deze week nog eens informeren over den ondergrond.
Kwestie van te weten of ik mijn half versleten zomerbandje kan laten liggen :roll:
zou 'k nie doen, in de bossen zijn er altijd stroken waar de zon niet schijnt...:-k ('k ken er zo nog) :-D

Zelfs na een hittegolf vind je nog modder in het kluisbos denk ik
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

ik ga rijden met slicks, om bergop te geraken ga ik wel een touwke aan GP, CP, Hanzi, Slijkventje, Traxer, VTT'tje of een of anderen tank hangen, op den vlakken ga ik dan wel meekunnen (in het begin toch ...) :^o :^o

nee nee leg maar een half modderbandje op hoor, op natte stenen en boomwortels rijden met een zomerbandje is niet aan te raden
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Altijd leuk die bandendiscussies die ieder jaar terug komen alhoewel 3/4 gewoon zondagmorgen hun veloke uit de garage haalt zoals ie er na de vorige TT is ingezet, afhankelijk van de afspuitstand met veel of weinig modder (ikke niet zulle ! , altijd mooi gekuist , anders komt hij niet binnen !), een likske olie op de ketting en ne keer duwen op de banden en hopla.

Het parcours ligt er momenteel identiek bij als vorig jaar. Niet droog maar ook gene modder.
Ik steek altijd in april mijn RR en laat ze dan op voor gans de zomer, een beetje uit gemakzucht :oops: Ik heb er bvb. ook Langdorp mee gereden.(maar 1 keer tegen dek gegaan)
Bandenspanning vind ik even belangrijk als band zelf (RR 2,2bar <=> NN 3,5 bar) dan nog liever RR.
Diegene die toch graag wisselen zou ik vanvoor wat meer grip voorzien (combi RR-NN ??) want ik heb er geprobeerd voor te zorgen dat de moeilijke klimmen er als afdaling inzitten. #-o
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Jocca,pepeetje is ook van plan van de 60 te doen.

Of het op het gemak zal zijn weet ik niet van "onze ouwe" steekt het al de ganse tijd in zijne "kop" dat hij moet barman spelen en dat hij dus tijdig moet terug zijn. :lol: :lol:

Maar wie pepeetje een beetje kent,weet dat het bergop zeker op het gemak zal zijn,........

Ik vermoed dat er nog wel enkele zijn die de 60 zullen doen.
Bertinus
Mountainbiker

Post by Bertinus »

Ik hoop misschien de 40 km aan te kunnen.

Weken dat ik al niet meer aan biken toekom (verbouwingen) en slechts in de laatste weken 100km heb afgelegd :oops: .

[-o<
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

Mr Q wrote:Ik hoop misschien de 40 km aan te kunnen.

Weken dat ik al niet meer aan biken toekom (verbouwingen) en slechts in de laatste weken 100km heb afgelegd :oops: .

[-o<
zo een luxe 100km gereden de laatste weken, ik heb de laatste 3 maand 50 meter gereden ... kben ook aan het verbouwen, misschien kunnen de verbouwers samen rijden en afzien ... :^o
Bertinus
Mountainbiker

Post by Bertinus »

jocca wrote:
Mr Q wrote:Ik hoop misschien de 40 km aan te kunnen.

[-o<
zo een luxe 100km gereden de laatste weken, ik heb de laatste 3 maand 50 meter gereden ... kben ook aan het verbouwen, misschien kunnen de verbouwers samen rijden en afzien ... :^o
aka the rebuild bikers! =D>
Post Reply