Volgend jaar zal ik de 15W ook komen vertegenwoordigen. Dit jaar zo slim geweest om verlof te nemen tijdens het Mil kampioenschap. Was er nochtans graag bijgeweest.
Mojo
Post by the sentinel »
Ni vergeten dat 'ons Maaike' zoals jullie haar noemenpikethebike jr wrote:Na de tweede doortocht gestopt wegens te gevaarlijke afdalingen met die modder.![]()
Mijn Geaxen (barro marathon) waren niet de ideale band om daar te rijden (nog zacht uitgedrukt), dus geen risico's genomen.
Geweldig parcours moet dat zijn als het er wat droger bijligt.
Ons Maaike van de 15e wing is mooi mil. kampioene geworden.![]()
waarvoor een dikke proficiat.
Ze was 5e of 6e over de streep gekomen, en dat samen met de masters, waar een paar serieuse cracks bijzaten.
Volgende keer hopelijk beter weer, en dus ook een betere rangschikking.
Pike jr
Post by the sentinel »
Ni vergeten dat 'ons Maaike' zoals jullie haar noemenpikethebike jr wrote:Na de tweede doortocht gestopt wegens te gevaarlijke afdalingen met die modder.![]()
Mijn Geaxen (barro marathon) waren niet de ideale band om daar te rijden (nog zacht uitgedrukt), dus geen risico's genomen.
Geweldig parcours moet dat zijn als het er wat droger bijligt.
Ons Maaike van de 15e wing is mooi mil. kampioene geworden.![]()
waarvoor een dikke proficiat.
Ze was 5e of 6e over de streep gekomen, en dat samen met de masters, waar een paar serieuse cracks bijzaten.
Volgende keer hopelijk beter weer, en dus ook een betere rangschikking.
Pike jr
Post by pikethebike jr »
Ze rijdt nog maar 1 jaar met de mtb hoor, daarvoor was het skeeleren.the sentinel wrote: Ni vergeten dat 'ons Maaike' zoals jullie haar noemenwel Prof is hè (of toch zo goed als) dus 't zou maar erg zijn als ze daar ni zou winnen. In elk geval, ge moet 't toch maar doen...
Wat die barro marathons betreft, ik had die ook opliggen en bij mij gaven ze geen problemen hoor. Daar waar ze schoven zouden zelfs de Mud ook schuiven omdat er daar 15cm omgeploegd was...
Post by pikethebike jr »
Snel starten is al een merde, en dan nog op gras, daar beul je je gewoon dood op.R1ALAIN wrote:Ik ben als 4de (eigenlijk in de 40) over de meet gekomen juist na Wellens Geert. Ik heb voor de fun geropen dat ik vierdes was.
Inderdaad vettig parcours, linke afdalingen en veel regen.
We zijn met 3 van de 5 deelnemers van onze eenheid aangekomen.
De snelle start, das niks voor mij. Tegen dat ik aan het keerpunt was van het grasveld was ik al buiten adem. Het heeft een ronde geduurd eer ik mijn tweede adem gevonden had. Nadien aan een inhaalrace begonnen.
Vorig jaar zijn we ook uitgeregend geweest. Hopelijk volgend jaar eens een droge editie.
Post by 2leggedfreak »