isaac impact

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Ik zou de rode i die op de balhoofdbuis staat laten namaken in het roze (heb er goed adres in de buurt voor) en dan over de rode plakken. Ook het rood op de naven vloekt met het roze van de drinkbushouder en bartape.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

pieterp wrote:Ik zou de rode i die op de balhoofdbuis staat laten namaken in het roze (heb er goed adres in de buurt voor) en dan over de rode plakken. Ook het rood op de naven vloekt met het roze van de drinkbushouder en bartape.
goed idéé, maar kga hem voorlopig toch nog maar zo houden denk ik 8)
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

na enkele mailtjes over en't weer met bike components hoe het gaat zitten met mijn tune crank:

ik had een verkeerde besteld. :oops: voor de koersfiets
na enkele weken wachten was ze eindelijk binnen en wist ik dat ik de verkeerde besteld had. :lol: uiteindelijk mocht ik ze terugsturen. maar omdat ik persé een bigfoot wou, heeft die gast nog wat moeten telefoneren met tune enzo. met als antwoord: tune heeft nog maar 10 bigfoot cranks voor vierkante trapas met een spider voor double bladen. ik terug gemaild dat ik er zo eentje wou, dus hopelijk heb ik binnen een maand een tune bigfoot. :-D toffe mannen van bikecomponents.

voorlopig geen updates dus, zover ik weet.
wel voor het eerst getest in de ardennen. ondanks de conditie ging die goed omhoog en zelfs lekker naar beneden. :drunk:
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

Hebt ge da me vaste vork gedaan? En is het dan te doen? Wil ook gaan maar heb geen verende niemeer #-o .
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

dat heb ik met mijn geveerde sid gedaan. vorken wisselen is niet zo moeilijk en soms handig. 8)
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

dan verkoop ik mijn tora nie :-D . Misschien rommel e ma beter da dan met de axima daar naar beneden.
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Suggestie: Image

En inderdaad vorken wisselen is niet zo moeilijk. Ik wissel ook naar vering voor de Ardennen en dan weer terug naar vast.

Heb gewoon een extra balhoofdring gekocht en op elke vork zit er nu eentje. Als je die niet steeds hoeft te wisselen gaat het heel snel. Zeker als je dan nog eens met V brakes rijdt en op elke vork een V-brake met kabel hebt steken, dan hoef je alleen nog de kabel in de remhendel te hangen.
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

En lekker roze daelman :lol:
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Breng hem anders op roze ideeën #-o

(man da zou schoon staan op die bike 8))
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

kheb ze zien hangen bij van eyck en al dikwijls voor blijven staan geilen.
met uw ideen ook altyd pieter! :-D
Post Reply