Ik heb geen Ollanders gezien... dus moeten het zuiderburen geweest zijn. Het is duidelijk dat je weer het noorden kwijt wasMotorbiker wrote:Intussen in elke nis en bij elke extra knik een verpozende noorderbuur.
15/06/2008 Bailleul - Belle (Fr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Moustache
- Kerstman
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Mooie reportage weer van A.Tignon.
Hij heeft alvast enkele vlaamse forumbikers weer weten te vinden!!!!

Hij heeft alvast enkele vlaamse forumbikers weer weten te vinden!!!!
- casper
- Mountainbiker
ja man,
wat een tochtje
gestart zo rond 8.15, samen met Steenbakker steven,
en zowat geheel de rit gereden met verschillende 'forum-bikers'
Dit was dus idd een tochtje om duimen en vingers van af te likken, amaai, veel off-road, lastige en technische klimmen en prachtige afdalingen
( top speed 57 off-road na cats )
Het parcours lag er super bij, de bv waren bijna echte bufetten, bepijling was ook OK, org super, met BBQ - drank - tombola ( ja, mooie rugzak gewonnen ) ambiance met d'apemulle , .............
Samen met Steven gereden tot aan de splitsing van de 60, ik ging voor de 45, hij voor de 60
.
Bijna onmiddelijk bij de klim voor de cats kettingbreuk, gerepareerd, 5 km voor de finish weer van datum, dan maar via de weg teruggekeerd naar Bailleul
, en nog juist droog in den otto kunnen stappen
Bravo les X2POP
Ook nog ne keer merci aan de forumbikers die hulp aanboden terwijl ik daar mijnen kapotten ketting aan het repareren was
Maar van waar Katrientje daar uit kwam ???????????????
En zij maar roepen : Siegfried, Siefried ............. waar zijde gij ???????????
@ ratte : ja die fransen zijn nie echt technisch aangelegd, na meerdere ritten in ' la France' weet ge dit zekers
@ kapperX2Pop : merci pour la 'belle des monts des flandres'
super randonnee VTT avec une ambiance X2POP ???
Le passage dans le 'cats' très technique' c'etait pour moi du jamais vue sur des randonnees dans la région
Les ravito's etait des 'buffets', le parcours genial, et ' l'apemulle' jouait 'keep on rocking in the free world' q'ent j'arrivait
Keep on rocking ( biking ) in the free world, l'esprit du Vtt X2 POP ?????
Belle reportage d'un sertain 'Tignon', et oui, c'est moi 'Casper, le petit fantome
@ voor diegen die zeggen dat ze stroken aandoen die niet mogen :
ik ken de streek bijna als m'n broekzak ( alhoewel ik niet vandaar ben )
maar ik dacht slechts 1 passage gedaan te hebben die ik niet kende en die NIET in andere tochten zit in de streek, nl die passage waar men te kiezen had tussen moeilijk en 'super'' moeilijk en en boven op de zwarte berg uitkwam ( trouwens subliem stukje
)
Voor de rest denk ik alle stukken reeds gezien EN gereden te hebben in verscheidene TT en vaste routes in de buurt maar meestal in omgekeerde richting zoals lichterveldenaore al aangaf
En ik wil hier dus GEEN afbeuk doen aan al de andere org. integendeel , het IS en BLIJFT mijn favoriete bike streek in de ( Frans ) West - Vlaanders
En , ja misschien hebben die X2POP organisatoren een beetje voor ergens ?????????????????
Gr,
Casper
Le petit phantome
wat een tochtje
en zowat geheel de rit gereden met verschillende 'forum-bikers'
Dit was dus idd een tochtje om duimen en vingers van af te likken, amaai, veel off-road, lastige en technische klimmen en prachtige afdalingen
Het parcours lag er super bij, de bv waren bijna echte bufetten, bepijling was ook OK, org super, met BBQ - drank - tombola ( ja, mooie rugzak gewonnen ) ambiance met d'apemulle , .............
Samen met Steven gereden tot aan de splitsing van de 60, ik ging voor de 45, hij voor de 60
Bijna onmiddelijk bij de klim voor de cats kettingbreuk, gerepareerd, 5 km voor de finish weer van datum, dan maar via de weg teruggekeerd naar Bailleul
Bravo les X2POP
Ook nog ne keer merci aan de forumbikers die hulp aanboden terwijl ik daar mijnen kapotten ketting aan het repareren was
En zij maar roepen : Siegfried, Siefried ............. waar zijde gij ???????????
@ ratte : ja die fransen zijn nie echt technisch aangelegd, na meerdere ritten in ' la France' weet ge dit zekers
Le passage dans le 'cats' très technique' c'etait pour moi du jamais vue sur des randonnees dans la région
Les ravito's etait des 'buffets', le parcours genial, et ' l'apemulle' jouait 'keep on rocking in the free world' q'ent j'arrivait
Belle reportage d'un sertain 'Tignon', et oui, c'est moi 'Casper, le petit fantome
maar ik dacht slechts 1 passage gedaan te hebben die ik niet kende en die NIET in andere tochten zit in de streek, nl die passage waar men te kiezen had tussen moeilijk en 'super'' moeilijk en en boven op de zwarte berg uitkwam ( trouwens subliem stukje
Voor de rest denk ik alle stukken reeds gezien EN gereden te hebben in verscheidene TT en vaste routes in de buurt maar meestal in omgekeerde richting zoals lichterveldenaore al aangaf
En ik wil hier dus GEEN afbeuk doen aan al de andere org. integendeel , het IS en BLIJFT mijn favoriete bike streek in de ( Frans ) West - Vlaanders
En , ja misschien hebben die X2POP organisatoren een beetje voor ergens ?????????????????
Gr,
Casper
Le petit phantome
veeteeteetje wrote:Mooie reportage weer van A.Tignon.
Hij heeft alvast enkele vlaamse forumbikers weer weten te vinden!!!!![]()
Code: Select all
[img]http://tignon.andre.free.fr/VTTRANDOMONTSFLANDREX2POP1PARTIE08/19BleusItalie.jpg[/img]
19) Mais ceux-là fallait pas les inviter ! Des Bikers en maillot des couleurs italiennes !
Le couteau dans la plaie (pronostic belge !) … avec deux jours d’avance.Oja, ik hoop dat je buitenband weer in jow bezit is gekomen? Thx voor het gebruiken
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Dat laatste zal ze wel niet geroepen hebben! We zijn elkaar kwijtgespeeld in een technische bocht, waarbij ik de juiste richting nam en zij die duidelijk gemist had. 't Was zo draaien en keren dat ik op de duur niet meer wist waar ik zat.casper wrote: Maar van waar Katrientje daar uit kwam ???????????????
En vooral mbt die Catszone, maar ook bij tal van andere stroken heb ik ook wel de indruk dat X2POP als Franse organisatie een beetje voor heeft bij de Belgische organisaties die naar hier komen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat alle organisaties de cats zo zouden mogen gebruiken en eerlijk gezegd, misschien ook maar best, 't zou rap gedaan zijn.
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
ook ik heb mij goe geamuseerd. Ondergrond lag perfect, hier en daar een technische passage, bergop ging het goed, bergaf beter.
Alleen jammer da we wat laat terug waren.
al een filmpje gevonden ondertsussen:
Alleen jammer da we wat laat terug waren.
al een filmpje gevonden ondertsussen:
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ja hoor,ik heb hem teruggekregen....enne ....No problem,zulle.uncle sam wrote: Oja, ik hoop dat je buitenband weer in jow bezit is gekomen? Thx voor het gebruiken
@Motorbiker : filmkaartje ligt bij mij.
De betreffende paden werden natuurlijk door organisaties aangedaan vroeger, maar zoals pureestoemperke aangaf zijn sinds een paar jaar veranderingen. Dus willen wij onze inspanningen om een beetje voor te zijn en er meer onverhard te krijgen niet teniet gedaan zien.casper wrote: @ voor diegen die zeggen dat ze stroken aandoen die niet mogen :
maar ik dacht slechts 1 passage gedaan te hebben die ik niet kende en die NIET in andere tochten zit in de streek, nl die passage waar men te kiezen had tussen moeilijk en 'super'' moeilijk en en boven op de zwarte berg uitkwam ( trouwens subliem stukje)
Voor de rest denk ik alle stukken reeds gezien EN gereden te hebben in verscheidene TT en vaste routes in de buurt maar meestal in omgekeerde richting zoals lichterveldenaore al aangaf![]()
Dirk
-
KapperX2POP
- Mountainbiker
Post by KapperX2POP »
casper wrote:ja man,
wat een tochtje![]()
en zowat geheel de rit gereden met verschillende 'forum-bikers'![]()
Dit was dus idd een tochtje om duimen en vingers van af te likken, amaai, veel off-road, lastige en technische klimmen en prachtige afdalingen( top speed 57 off-road na cats )
Samen met Steven gereden tot aan de splitsing van de 60, ik ging voor de 45, hij voor de 60.
Bijna onmiddelijk bij de klim voor de cats kettingbreuk, gerepareerd, 5 km voor de finish weer van datum, dan maar via de weg teruggekeerd naar Bailleul, en nog juist droog in den otto kunnen stappen
![]()
Bravo les X2POP![]()
![]()
![]()
Ook nog ne keer merci aan de forumbikers die hulp aanboden terwijl ik daar mijnen kapotten ketting aan het repareren was![]()
@ ratte : ja die fransen zijn nie echt technisch aangelegd, na meerdere ritten in ' la France' weet ge dit zekers![]()
Le passage dans le 'cats' très technique' c'etait pour moi du jamais vue sur des randonnees dans la région![]()
![]()
Les ravito's etait des 'buffets', le parcours genial, et ' l'apemulle' jouait 'keep on rocking in the free world' q'ent j'arrivait![]()
Belle reportage d'un sertain 'Tignon', et oui, c'est moi 'Casper, le petit fantome![]()
maar ik dacht slechts 1 passage gedaan te hebben die ik niet kende en die NIET in andere tochten zit in de streek, nl die passage waar men te kiezen had tussen moeilijk en 'super'' moeilijk en en boven op de zwarte berg uitkwam ( trouwens subliem stukje)
Voor de rest denk ik alle stukken reeds gezien EN gereden te hebben in verscheidene TT en vaste routes in de buurt maar meestal in omgekeerde richting zoals lichterveldenaore al aangaf![]()
Gr,
Casper![]()
Le petit phantome
Merci Casper, en bedankt voor uw franse antwoord
en binnenkort zult u de foto's zien