Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Vandaag voor het eerst een ritje gemaakt met mijn nieuwe tweedehands bike
en aangezien ik nog een verse MTB'r ben, heb ik een toerke rond de kerktoren van Oosterzele gemaakt kwestie van niet te ver moeten lopen ingeval van panne
Blijkbaar ben ik wat te hevig van start gegaan en heb ik links en rechts al eens een pijltje gemist. De delen die ik deed van het groene en blauwe parcours waren goed te doen. Uiteindelijk toch aan een 30 km gekomen, maar ik heb wel gevoeld dat ik nog héél veel ga mogen trainen en nog wat aanpassingen aan mijn houding op de fiets ga mogen doen om wat deftig vooruit te komen. Maar het was fun.. en uiteindelijk draait het daar toch om.
Blijkbaar ben ik wat te hevig van start gegaan en heb ik links en rechts al eens een pijltje gemist. De delen die ik deed van het groene en blauwe parcours waren goed te doen. Uiteindelijk toch aan een 30 km gekomen, maar ik heb wel gevoeld dat ik nog héél veel ga mogen trainen en nog wat aanpassingen aan mijn houding op de fiets ga mogen doen om wat deftig vooruit te komen. Maar het was fun.. en uiteindelijk draait het daar toch om.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Thuis vertrokken om 13.30 voor een toerke in Dilserbossen via de Stokkeimerbossen (nie ver geraken, want trapper zat vast)...
met veel gesukkel den bos uit, dan via de fietsroute richting Genk bij de fiestboer om nieuwe trappers in te steken.
Dan naar huis (4 km bossen en smodder en de rest vaste route=37km)
Straks met de madam nog 20-25 km rijden op vlakke stukken.
Héhé....die 25 km zijn 42 km geworden (Niel-Rotem-Kanaal-Tongerlo-Voorshoven-Rotem-Niel)...
Ze begint goesting te krijgen om 's avond nog te gaan fietsen...
Zal ik maar blij zijn zeker....
met veel gesukkel den bos uit, dan via de fietsroute richting Genk bij de fiestboer om nieuwe trappers in te steken.
Dan naar huis (4 km bossen en smodder en de rest vaste route=37km)
Straks met de madam nog 20-25 km rijden op vlakke stukken.
Héhé....die 25 km zijn 42 km geworden (Niel-Rotem-Kanaal-Tongerlo-Voorshoven-Rotem-Niel)...
Ze begint goesting te krijgen om 's avond nog te gaan fietsen...
Zal ik maar blij zijn zeker....
Last edited by Vos in de bossen on Tue 17 Jun 2008 22:54, edited 1 time in total.