15/06/2008 - Corroy-le-Château
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MudZuluFinest
- Mountainbiker
Post by MudZuluFinest »
mmmm met lekkere pannekoeke
wat een feest!!! Ik kom daar voor de eerste keer, zullen zien wat da geeft e...
Vandaag dus deze TT gereden en méér dan aangenaam verrast !
Leuk parcours met afwisseling, goede organisatie, goede bepijling en méér dan goede bevoorradingen...
Bij de eerste bevoorrading waren er inderdaad (warme) pannekoeken, mét choco, suiker of triple sec ! Dat laatste wel een rare combinatie voor een TT maar wel gesmaakt !
Enige minpunt (om te miereneuken) was dat de eerste bevoorrading al na 9km (!!) was voorzien...
Uiteindelijk bleek de 50km bij de inschrijving 55km te zijn en stonden er 57km op de teller met 560HM !
Volgend jaar zeker weer van de partij !
Leuk parcours met afwisseling, goede organisatie, goede bepijling en méér dan goede bevoorradingen...
Bij de eerste bevoorrading waren er inderdaad (warme) pannekoeken, mét choco, suiker of triple sec ! Dat laatste wel een rare combinatie voor een TT maar wel gesmaakt !
Enige minpunt (om te miereneuken) was dat de eerste bevoorrading al na 9km (!!) was voorzien...
Uiteindelijk bleek de 50km bij de inschrijving 55km te zijn en stonden er 57km op de teller met 560HM !
Volgend jaar zeker weer van de partij !
Idd leuke toertocht, vooral ook mooie streek.
Da van die pannekoeken met alcohol was wel leuk op een tt. en brengt wat variatie
De bepijling waren gewoon op de grond geschilderd maar wel duidelijk met als voordeel dat ze deze niet kunnen draaien of verplaatsen
Wel hinderlijk en zelfs gevaarlijk vond ik dat de gelegenheidsfietsers voor de korte toertocht gedeeltelijk op hetzelfd parcours zaten zelfs met zeer kleine kindjes in aanhangwagentjes ed. net alsof ze op weg waren naar een of andere pensenkermis,
wel grappig nog nooit gezien op een tt.
Toch hoop ik er volgend jaar weer bij te zijn. alleen al voor die pannekoeken.
Da van die pannekoeken met alcohol was wel leuk op een tt. en brengt wat variatie
De bepijling waren gewoon op de grond geschilderd maar wel duidelijk met als voordeel dat ze deze niet kunnen draaien of verplaatsen
Wel hinderlijk en zelfs gevaarlijk vond ik dat de gelegenheidsfietsers voor de korte toertocht gedeeltelijk op hetzelfd parcours zaten zelfs met zeer kleine kindjes in aanhangwagentjes ed. net alsof ze op weg waren naar een of andere pensenkermis,
Toch hoop ik er volgend jaar weer bij te zijn. alleen al voor die pannekoeken.
-
Benny zonder vrees
- Mountainbiker
Post by Benny zonder vrees »
Hallo, ik ben zondag ook gaan ( pannenkoeken eten ) rijden in Corroy Le Chateau,bij de inschrijvingen hebben we een polsbandje gekregen en als ik het goed verstaan heb stond daar ook ne website op waar je foto's van de tocht kon downloaden. Kan er iemand mij daaraan helpen ik denk dat de klein manne met mijn bandje zijn gaan crossen maar die weten van niks 
http://corroylechateau.viabloga.com/news/vtt-2008Benny zonder vrees wrote:...als ik het goed verstaan heb stond daar ook ne website op waar je foto's van de tocht kon downloaden.