15-06-2008 Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

dschreurs wrote:
Biestie1 wrote:60 gedaan. Gekend parkoers, vaste route met hier en daar een stukske extra.

Aan de veelbesproken paletten kon je makkelijk gewoon er naast blijven rijden, zonder probleem. Ik denk niet dat de organisatie die daar gelegd heeft, zou nie weten waarom, zal wel iets van een wandelclub zijn zeker ?
De veelbesproken paletten zijn niet gelegd door MTB Kelberg. Deze paletten werden daar vorige week gelegd naar aanleiding van een wandeltocht. En blijkbaar heeft deze organisatie nog steeds geen tijd gevonden om deze paletten weg te halen.
:lol: Ik had het al gezien in mijne glazen bol ...
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Dank je wel Biestie 1 , dan zal ik dat wel vinden.
tabias
Mountainbiker

Post by tabias »

rit was super, bevoorrading ook.
pijling goed, route goed, verdeling vd hoogtemeters ook goed.

volgend jaar zie je me terug.

Spijtig weer dat er veel mensen niet veel geduld hebben en zelfs gaan klagen omdat je aan de kant gaat (kweet niet wie het was maar 1 man van mtbha8). [edit]Excuses aangeboden door iemand van ploeg een aanvaard ^^.[/edit]
Merci is ookal teveel geworden en kinderen zijn even baanvast als iedereen en mag je dus dicht voorbijsteken...

Komaan, heb eens wat respect, je gaat niet of nagenoeg geen tijd verliezen met wat geduld en het maakt het voor iedereen des te leuker.
Last edited by tabias on Sun 15 Jun 2008 21:04, edited 1 time in total.
nu-4000
Mountainbiker

Post by nu-4000 »

[quote="tabias"]Spijtig weer dat er veel mensen niet veel geduld hebben en zelfs gaan klagen omdat je aan de kant gaat (kweet niet wie het was maar mannen van mtbha8 laat ek nemeer door).
quote]
Blijkbaar is er iemand van onze delegatie net iets te enthousiast geweest, onze excuses alvast. Als MTBHa8 trachten wij steeds als gentlemen doorheen de soms drukke TT's te gaan en delen 100 % je mening wat betreft de race kiekens. Onze eigen TT is dan ook op recreatie gericht en niet op competitie. Wij stonden met een 8-tal rond 8 u aan de start voor een geslaagde 60 km. Dank en proficiat aan de organisatie in weinig dankbare weersomstandigheden de dagen voordien.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

ook geweest voor de 60 km. In Kontich heerste een moessonregen, nie normaal, maar in Diest was het droog. Parcours viel al bij al nog mee, hoewel ik ooit al meer singletracks reed in die streek. Soit, er waren schone stukken bij (en ik ga er vanuit dat ze daar echt nie meer mogen gebruiken van de groenen).
Bepijling kwasi perfect.
Bevoorradingen dik in orde.
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Vandaag de 60km gedaan : mooie rit - ook al was dit grotendeels de Bloso route in omgekeerde richting, hier en daar werd er creatief via tal van verbindingsstukken van het ene naar het andere deel van de Bloso Route overgestoken.

Dat stuk met die paletten of wat er voor moest doorgaan trok wel op niks. Praktisch niet op te rijden of te bewandelen, mijn schoen is er ook nog is blijven tussensteken. Beter niks in plaats van die rommel te plaatsen op het parcours. Sommige plastic paletten waren gewoonweg versplinterd? Naast de paletten rijden was nog doenbaar.

Het vele steenpuin of wat er moet voor doorgaan in die lange beklimming (wat normaal dus in de Bloso richting een afdaling is), roept toch vragen op. Hele bakstenen, betonnen palen van 3 meter lang die her en der gedumpt zijn, .... benieuwd hoeveel man daar plat stond.

Mooie tocht, blij geweest te zijn. Jammer dat de goede benen er niet waren :lol:
NbD
Mountainbiker

Post by NbD »

madskatingcow wrote:Vandaag de 60km gedaan : mooie rit - ook al was dit grotendeels de Bloso route in omgekeerde richting, hier en daar werd er creatief via tal van verbindingsstukken van het ene naar het andere deel van de Bloso Route overgestoken.

Dat stuk met die paletten of wat er voor moest doorgaan trok wel op niks. Praktisch niet op te rijden of te bewandelen, mijn schoen is er ook nog is blijven tussensteken. Beter niks in plaats van die rommel te plaatsen op het parcours. Sommige plastic paletten waren gewoonweg versplinterd? Naast de paletten rijden was nog doenbaar.

Het vele steenpuin of wat er moet voor doorgaan in die lange beklimming (wat normaal dus in de Bloso richting een afdaling is), roept toch vragen op. Hele bakstenen, betonnen palen van 3 meter lang die her en der gedumpt zijn, .... benieuwd hoeveel man daar plat stond.

Mooie tocht, blij geweest te zijn. Jammer dat de goede benen er niet waren :lol:
Kan ik nog aan toevoegen dat er 1 pijl verdwenen was ergens om een bos in te rijden; sjans da der bandensporen stonden (het bos waar een afdaling voor de kids voorzien was)... er géén bewaakte fietsparking was en wij géén banaan of appelsien meer hadden bij de bevoorrading :( maar al bij al was het een geslaagde rit; zelfs de goede benen waren er :lol:
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

NbD wrote: er géén bewaakte fietsparking was
Die was er weldegelijk, =D> ik heb er zelfs gebruik van gemaakt om ne goeie te drinken na de tocht :bounce:
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

mooi, snel ritje
59,... km en avs 22,4

Samen met de Unitedmarathon één van de leukere tochtjes in het Diestse
wakke.
Mountainbiker

Post by wakke. »

het was inderdaad een zeer mooie tt.ik heb ook de 60km gedaan en kwam uit op 61.4km(net voor het einde even verkeerd gereden) met een gemiddelde van 22.1km. er was toch wel wat volk op afgekomen met dat mooi weer en het was daardoor ook soms wat aanschuiven in het begin.
profociat aan de organisatie en tot volgend jaar. =D> =D>
Post Reply