22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Vrij vertaald :kluisken wrote:rara, wie hier nog een keertje komt piepen....
Dit jaar zullen jullie het eens zonder mij moeten stellen mtb-liefhebbers; 't vrouwke zal nl. tegen dat we. moeten bevallen van onzen 3den telg.
Kluisken.
Al wie Kluisken tegenkomt op de camping en hem proficiciat wenst met zijn 3de mini-Kluisken krijgt er ene , als hij u herkent tenminste en jullie hem (+7kilo)
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
@ Jodelaitie of iemand anders die mij kan wijzer maken
Vraagje,
Zou je mij kunnen vertellen wat de gemiddelde biker zal nodig hebben om de 40, 60 of 80km te bollen?
Ik heb laatst de 29km vaste route + enkele extra kilometers van Kluisbergen in totaal bijna 33km gereden in 1U50min, 18KmH gemiddeld. Dat was tijdens die mooie droge week begin Mei
, de 12de.
Ik MOET
namelijk ten laatste om 13u thuis zijn, familiefeest
(huwelijksverjaardag) bij mij ouders.
Kan er vroeger gestart worden?
Thx alvast voor de mogelijke antwoorden...
Vraagje,
Zou je mij kunnen vertellen wat de gemiddelde biker zal nodig hebben om de 40, 60 of 80km te bollen?
Ik heb laatst de 29km vaste route + enkele extra kilometers van Kluisbergen in totaal bijna 33km gereden in 1U50min, 18KmH gemiddeld. Dat was tijdens die mooie droge week begin Mei
Ik MOET
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Voor de 80km kan je starten om 7u30 , niet officieel daar onze vrouwkes aan de inschrijvingstafel zitten en een vrouw nu eenmaal 's morgens wat meer werk heeft dan een man + de kindjes zijn er ook nog, maar om 7u30 zal je zeker kunnen starten voor de 80km. Als je eens luid jodelaietie roept krijg je er nog een glimlach van mijn vrouw gratis bij. Een gemiddelde van 20 zal heel heel moeilijk zijn maar misschien een uitdaging voor de supergemotiveerde , getrainde mtb'er Ik heb de 80km uitgereden de week voor Kerstmis toen alles bevroren lag aan exact 20km/u maar dit zou nu niet mogelijk zijn. (denk eerder 18 à 19/u)Bresciani wrote:@ Jodelaitie of iemand anders die mij kan wijzer maken
Vraagje,
Ik heb laatst de 29km vaste route + enkele extra kilometers van Kluisbergen in totaal bijna 33km gereden in 1U50min, 18KmH gemiddeld. Dat was tijdens die mooie droge week begin Mei, de 12de.
Ik MOETnamelijk ten laatste om 13u thuis zijn, familiefeest
(huwelijksverjaardag) bij mij ouders.
Voor de 80km kan je starten om 7u30 , niet officieel daar onze vrouwkes aan de inschrijvingstafel zitten en een vrouw nu eenmaal 's morgens wat meer werk heeft dan een man + de kindjes zijn er ook nog, maar om 7u30 zal je zeker kunnen starten voor de 80km. Als je eens luid jodelaietie roept krijg je er nog een glimlach van mijn vrouw gratis bij. Een gemiddelde van 20 zal heel heel moeilijk zijn maar misschien een uitdaging voor de supergemotiveerde , getrainde mtb'er Ik heb de 80km uitgereden de week voor Kerstmis toen alles bevroren lag aan exact 20km/u maar dit zou nu niet mogelijk zijn. (denk eerder 18 à 19/u)
hopelijk bergop... want anders weet ik naar welk punt de pechverhelping + rode kruis regelmatig zal mogen gaanb@rtm@n wrote:het befaamde pironpad ( losse grote stenen ) nabij het elenebos ( het beest van de herders) is dat omhoog fietsen of DH? en zit het stuk weide( eerst 300m naar beneden hobbelen en dan 300m omhoog strompelen) er terug in of is dat bij de vtt van Ronse? in ieder geval tzal weer wreed wijs zijn daar op de kluis
ps: pironpad was niet "het beest", dat zat er ietske voor in Elenebos.
Op 't forum had er wel iemand een perfecte naam voor bedacht: het stekelvarken