15/06/2008 Bailleul - Belle (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

Voor den eerste keer de schreve overgestoken om te biken en toch maar 40 km van thuis :bounce: :bounce: .
We mogen spreken van een prachtorganisatie en een prachtig uitgepijld parcours =D> =D> .
Net binnen gekomen voor het onweer :-D
Ik denk dat er geen enkel paadje op de Cats is die niet werd gebruikt

Aan de X2POP-organisatie een dikke proficiat.

Staat met stip genoteerd in de agenda van volgend jaar :wink: :wink:

Grtzz
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Ook terug overgestoken en wat een prachtige TT terug voor de luttele som van 4 euro :-D
Gewoonweg de max,enorm veel op en natuurlijk nog es af ook :lol:
KapperX2pop =D> =D> =D>
Bevoorrading =D> =D> =D>
Track =D> =D> =D>
Bepijling =D> =D> =D> hoewel ik wss door eigen schuld ergens een pijlke gemist heb en daardoor een luske van 10km minder had :(
Volgend jaar terug present :lol:
Nog wa vergeten: waar kwamen al die knappe vrouwkes vandaan op de bevoorrading en bij de tombola?? :P
Last edited by MX jorgy on Sun 15 Jun 2008 18:01, edited 1 time in total.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Mannen, een hele grote bravo. =D> =D> =D>
Alles was gewoon perfect. Ik had deze rit in een vroegere editie al eens gereden, maar dit is nog beter dan vroeger.
Het technisch stuk op de cats was gewoon de max! =D> =D> =D>
Onderweg maar ene keer van de fiets gesprongen, terwijl hij nog reed (gleed) en heerlijk genoten met de bende forumbikers.
Bij aankomst zelfs nog een deuntje meegezongen met de gasten van de Apemule. Die kennen hun klassiekers! #-o

A l'année prochaine !!!!! :bounce:
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

alles reeds geschreven, wat EEN rit
rond 8h30 gestart en als dessert wat hagel donder...

de barbecue maakte dit meer dan goed

bij de eerste 20 km nogal druk met soms fransen(?) die hinderen in technishe stroken
beste vrienden mtb-ers aub indien je stilstaat wat ruimte maken voor passanten, thanks

met popmuziek in het hoofd meer dan tevreden terug naar ons vlaanderen...
hoogtemeters?
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ja mannekers,
Da was er ééntje om te noteren zulle.
De beste in het Heuvelland, alles gewoon perfect =D> =D>
Met een mooie bendeke forumbikers aangezet en om de tradities in ere te houden na 2,4 km plat #-o
Met hulp van den cowboy snel terug op weg en vanaf dan enkel nog zitten genieten op en naast de fiets :-D

Volgend jaar zal er een groot kanon op de lijst moeten staan om mij hier weg te houden :wink:

Merci X2POP pour tous =D> =D>
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

ratte wrote: bij de eerste 20 km nogal druk met soms fransen(?) die hinderen in technishe stroken
beste vrienden mtb-ers aub indien je stilstaat wat ruimte maken voor passanten, thanks
Ik vond juist dat het hier voortreffelijk was hoe de bikers die door omstandigheden eraf moesten, op zo'n technisch parcours zo snel mogelijk plaats maakten. 't Is vaak anders in onze contreien.
't Is ook niet altijd mogelijk om ruimte te maken. Bij die moeilijke beklimming (keuze) kon je bv. geen plaats bieden voor achterliggers, terwijl ik daar toch iemand zag die zich echt plat drukte om te proberen er te laten passeren. (wat eigenlijk niet kon lukken)

Nu, er zullen er wel geweest zijn die uit onwil hardnekkig op hun plaats blijven staan, maar zelf deze keer niet tegengekomen.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Ik weet het.. alles is al gezegd, maar ja, dit was DE rit van het Heuvelland. =D> =D> =D>

Had ik geen miserie gehad met mijn derailleurken, ik had de volle 60 gedaan, gewoon omdat het zo leuk was, zelfs voor iemand als ik die klimmen haat. :roll:

Trouwens, dit was voor mij het bike evenement van het jaar, toen ik op een helling Grote Plateau voorbijstak tijdens het klimmen :bounce: (dat hij me dan weer inhaalde op 1 been is maar een detail). Ik heb, met getuigen erbij, GP ingehaald tijdens een klim.

Proficiat X2Pop-ers en bedankt voor een leuke nieuwe visie op het Heuvelland en een volledig ongekende manier om op de Catsberg te gaan spelen.
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

ratte wrote: hoogtemeters?
Traxer had er 1150,Katrien 20 had er 1250,.........

Dus het zal daar wel tussen gelegen hebben,....
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Ja, ja ...'t is al goed. Steek het mes maar nog ne keer in de wonde. 'k Weet dat ik een prachtige rit gemist heb. :( :( :( Hij staat reeds genoteerd voor volgend jaar met een groot uitroepteken erbij.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

veeteeteetje wrote:
ratte wrote: hoogtemeters?
Traxer had er 1150,Katrien 20 had er 1250,.........

Dus het zal daar wel tussen gelegen hebben,....
Ben dan ook wat zwaarder dan Katrien20, dus ga ook zo hoog niet van de grond... in die jumpkes :lol:
Nog eens gecontroleerd, had er 1174.
Post Reply