Ik ga inderdaad ook naar Diest, wat dacht ge nuBenneke wrote:Tzal wel zijnFred83 wrote:Waar zijn je banden het meest versleten, het rijvlak of aan de zijkant van telkens op en af te doenBenneke wrote:Haha, ik heb vandaag al mijn banden die ik thuis heb liggen op mijn wielen gehad. Eerst mijn zwarte panters dan nobby en dan nu michelin xcr at vanvoor en xcr dry vanachter. Is zien of ze er nog opliggen voor da ik vertrek morgen vroeg.![]()
Normaal gezien wel.
![]()
Ik laat mijn NN's liggen, k'heb geen goesting om nog iets te doen, ben vandaag zo lui als ietshopelijk is dat tegen morgen uit mijn lijf
. Normaal liggen er altijd black panthers op. En in de winterperiode altijd nobby nic. Maar die bodems in brabant vertrouw ik voor geen meter
Ik denk da ik mij 2 bikes extra ga aanschaffen dan moet ik niet altijd van banden verwisselen.
Btw fredje: Ga je ook naar diest?
En zoek te vertrekken rond 9.00 uur want mijn madam gaat er morgen ook zijn voor de kleine toer en zou toch graag iets na de middag willen eten (t'is haar eerste tt)
Om niet altijd van banden te moeten wisselen heb ik een extra set wielen aangekocht, dezelfde als ik al heb want anders rij ik toch met het beste set. Nu ben ik al een week aan twijfelen welke banden ik daar zal opleggen, denk mijn michelin xcr dry(2) of de Fast Fred