15-06-2008 Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fred83
Mountainbiker

Post by Fred83 »

Benneke wrote:
Fred83 wrote:
Benneke wrote:Haha, ik heb vandaag al mijn banden die ik thuis heb liggen op mijn wielen gehad. Eerst mijn zwarte panters dan nobby en dan nu michelin xcr at vanvoor en xcr dry vanachter. Is zien of ze er nog opliggen voor da ik vertrek morgen vroeg. :-D :-D Normaal gezien wel.
Waar zijn je banden het meest versleten, het rijvlak of aan de zijkant van telkens op en af te doen :-)

Ik laat mijn NN's liggen, k'heb geen goesting om nog iets te doen, ben vandaag zo lui als iets :oops: hopelijk is dat tegen morgen uit mijn lijf :wink:
Tzal wel zijn :-D. Normaal liggen er altijd black panthers op. En in de winterperiode altijd nobby nic. Maar die bodems in brabant vertrouw ik voor geen meter #-o Ik denk da ik mij 2 bikes extra ga aanschaffen dan moet ik niet altijd van banden verwisselen.

Btw fredje: Ga je ook naar diest?
Ik ga inderdaad ook naar Diest, wat dacht ge nu :wink:

En zoek te vertrekken rond 9.00 uur want mijn madam gaat er morgen ook zijn voor de kleine toer en zou toch graag iets na de middag willen eten (t'is haar eerste tt)
Om niet altijd van banden te moeten wisselen heb ik een extra set wielen aangekocht, dezelfde als ik al heb want anders rij ik toch met het beste set. Nu ben ik al een week aan twijfelen welke banden ik daar zal opleggen, denk mijn michelin xcr dry(2) of de Fast Fred :lol: is tegenovergestelde van mij
Xaus
Mountainbiker

Post by Xaus »

Wij zullen er ook zijn met een man of zes
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Bosbeer wrote:@ Silverbol

Heb eergisteren de 60 km gedaan in en om Diest,

en ben overal door geraakt en boven,

met mijn Ritchey Speedmax semi-slicks Alpha & Omega.

Kwestie van niet alleen reclame te maken van Shwalbe. :P
Rij zelf ook met Ritchey Speedmax in de zomer en in de winter met de Z-Max van Rithey, vree goei bandjes voor hunne prijs. :off: :wink:
btw zijn er morgen ook bij met 3 bikers en allen met nen zwette Bulls(-shit volgens sommige) :lol:
BeeVee2
Mountainbiker

Post by BeeVee2 »

Ik wik al vertrekken! Vanaf hoe laat kan ik starten??
Sta te trappelen van ongeduld! Zie hier zelfs de zon schijnen! 8)
BeeVee2
Mountainbiker

Post by BeeVee2 »

Da staat hier nog op winteruur, verschoot me nen bult! 8-[
dschreurs
Mountainbiker

@ beevee2

Post by dschreurs »

Het officiële beginuur is 8:00 uur. Maar je kan al eerder terecht in de kantine voor een tas koffie of een ...

Tot straks.
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Kheb al dikke spijt dat ik niet geweest ben. Om half 7 was het hier aan't regenen, om half 8 nog harder. Ben maar terug in mijn bed gekropen. Khad geen goesting in nog eens baggeren zoals vorige week de Hagelandse chrono. Nu ist hier kurkdroog. :evil:
Volgende keer, regen of nie, ga ik toch door !!!
Silverbol
Mountainbiker

Post by Silverbol »

Diest lag er toch serieus modderig bij op sommige technise klims wast schuiven.
Ook nog en keer twee keer lek gereden :( en maar 20 van de 40km kunne doen .
Fred83
Mountainbiker

Post by Fred83 »

Vandaag naar Diest, mijn vrouwke voor de 25km, ik voor de 60km :wink:

En wa bleek, ik was mijn mtb schoenen thuis vergeten #-o en stond daar gelijk nen onnozele met mijn zomer slipperkes aan mijn voeten :oops:

Vrouwke is dan maar vertrokken voor de 25km, het was haar eerste tt en ze was zeer tevreden. Afpeiling uitstekend, bevoorrading was zeer goed en de tour zelf was perfect voor haar.

Omda ik daar dan maar stond heb ik me toch ook maar ingeschreven voor de 25km, en yep k'heb die op mijn zomer slipperkes gereden :-?
En weet dus ook dat het een fijne tt was, bepeiling dik in orde, eveneens de bevoorrading.

En op stuk dat ik heb gedaan was er niet teveel modder.

Enige minpuntje was naar het einde toe, dat wegje met paletten en ijzer platen, ben er wel overgereden maar ge moest verdomme goe zien dat ge niet met u voorwiel tussen de gleuven van de paletten zou komen, want dan zoude wel nen tik tegen de grond kunnen gaan. Best waar daar ff te voet maar met mijn slipperkes was da ook ni aangeraden [-X

De rest was allemaal prima georganiseerd, inschrijving, afspuitstand, vertrek etc...

Mij zien ze de volgende keer zeker terug, en dan met mijn mtb schoenen.
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Wij hebben de 60 km gedaan
afpijling in orde en bevoorrading in orde
parcours dik in orde =D>

59,73 km - avg 21,6
Post Reply