22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

MX jorgy wrote: @ jodelaietie : kunt ge mss e bergske leggen naast da brugske?
Dan kunnen deze met mx in hun nick daar over springen terwijl er een file staat aan da brugske :lol:
Weinig kans tot file , alleen voor de 80km rijders. Enkele gevaarlijkere afdalingen zitten ook alleen in de 80 dus voor de MXers ... ge weet welke afstand ge moet kiezen.
Misschien kunt ge eens afspreken met gans de bende van zeker de 1ste 40km samen te blijven (2de bevoorrading + splitsing 60/80 is na 41km) zodat er vele de volledige 80km kunnen rijden en 't is plezanter ook. De 1ste 20km zijn de gemakkelijkste .
De 80km moet voor iedere geoefende mtb'er een uitdaging zijn maar ook te doen zeker met de mooie ritten die jullie reeds in jullie benen zitten hebben.
Het weerbericht ziet er goed uit , maar 't is nog lang , de zon gaat pas onder om 21u57 , dus tijd zat om aan te komen :
Image
b@rtm@n
Mountainbiker

Post by b@rtm@n »

het befaamde pironpad ( losse grote stenen ) nabij het elenebos ( het beest van de herders) is dat omhoog fietsen of DH? en zit het stuk weide( eerst 300m naar beneden hobbelen en dan 300m omhoog strompelen) er terug in of is dat bij de vtt van Ronse? in ieder geval tzal weer wreed wijs zijn daar op de kluis
b@rtm@n
Mountainbiker

Post by b@rtm@n »

vandaag nie gereden , tzal morgen nog een keertje met het koersmachien te doen zijn om ons dan mentaal voor te bereiden op de kluis vtt want tis geleden van de herdermarathon ( 133 km) dak nog gebiked heb.
ga toch inschrijven voor de 80 km al zullen de bergopstroken wel langer zijn dan in schoorisse, dus die 80 toch maar nie ondeschatten zulle.
rij de 29ste ook in Ronse , nog zo'n beautyke!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Inderdaad, wanneer ik mijn week overloop van den 22ste tot den 29ste wordt dat eentje om U tegen te zeggen :

80 km kluisbergen
80 km Sellewie Beneden
70 km Ronse.

Maw : hoogtemeters en kilometers a volonté maar laat ons beginnen bij het begin en da's meteen "ne kraker"

KLUISBERGEN :bounce: :bounce: :bounce:

Ik kan niet wachten om te zien wat jodelaitie allemaal uit zijn hoge (off-road)hoed heeft getoverd.
Mijn slapeloze nachten zullen vanaf zondagavond beginnen,denk ik. :wink:
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

=P~ =P~ =P~
Kben ier aant verwateren :-D
Kverlang Kverlang Kverlang :-D
kris
Mountainbiker

Post by kris »

b@rtm@n wrote:... en zit het stuk weide( eerst 300m naar beneden hobbelen en dan 300m omhoog strompelen) er terug in of is dat bij de vtt van Ronse? ...
Dat zal het stuk aan de hotond zijn. Dat was vroeger een motocross parcours. Ik heb er deze week nog een mooie foto van gezien.
Ook ik hoop dat het er terug in zit.
Aja, is dus wel degelijk bij de tocht van kluisbergen.
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

rara, wie hier nog een keertje komt piepen....
Dit jaar zullen jullie het eens zonder mij moeten stellen mtb-liefhebbers; 't vrouwke zal nl. tegen dat we. moeten bevallen van onzen 3den telg. Vandaar dat er niet veel mtb. zal aan te pas komen.... Ik zal waarschijnlijk nog wel eens mijn koppeke (al dan niet fris) komen tonen op de panorama.
Wel denk ik van in Ronse nog eens het ros uit te halen. We'll see.
Groeten,
Kluisken.
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

jodelaietie wrote: De 1ste 20km zijn de gemakkelijkste .
tzal nodig zijn :^o ,
btw den velo staat al te blinken voor volgende week :-D
jacques
Mountainbiker

Post by jacques »

Goed nieuws fellows, het parcours is reeds voor 75% bepijld....maar vergeet het, alle privé stroken en alle aanlopen daar naar toe zul je niet vinden...dus come and see sunday 22 juin.
Wat de Mont de l' Enclus betreft hebben we met de burgemeester een goed compramis kunnen bekomen.
De Kluis is en blijft ons territorium.
And last but not least, bij de aankomst geen cola zero maar wel een gratis rijst taartje.
Wie er bij die stand zal staan kunnen we nu nog niet verklappen...miss univers...voor minder doen we het niet!
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Ook ik zal normaal aanwezig zijn voor de 60 km :P , 80km is wel wa veel voor mij #-o . Vind het telkens een leuke tocht en niet te overdreven veel volk. Nu nog hopen op een tamelijke droge week zodat we vollop kunnen genieten.
Post Reply