15-06-2008 Diest
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jakke-pompier
- Mountainbiker
- Benneke
- Mountainbiker
Bosbeer wrote:Vandaag de afpijling,, lus van de 60 km '' voor mijn rekening genomen.
Overal goed doorgekomen met mijn semi-slicks,er zijn geen
baggerstroken maar wel veel waterplassen.
Opgelet bij de afdalingen;het water v/d voorbije week heeft gleuven
getrokken in de paadjes.
Veel plezier morgen.
Dus met black panthers zou het goed gaan ?
@Benneke
Het gedeelte van het parcours dat wij hebben afgepijld lag er redelijk goed bij. Het was minder modderig dan vorige week bij de verkenning. Uiteraard waren er hier en daar nog plassen en af en toe was er een modderstrook. Er is echter geen enkele plek waar je niet kunt fietsen.
Veel succes en tot morgen!
- Benneke
- Mountainbiker
Re: @Benneke
Ok thanks.Ik had mijn nobby's der al op gesmeten. Toch rap men black panthers der op gooien. Tot morgen !dschreurs wrote:Het gedeelte van het parcours dat wij hebben afgepijld lag er redelijk goed bij. Het was minder modderig dan vorige week bij de verkenning. Uiteraard waren er hier en daar nog plassen en af en toe was er een modderstrook. Er is echter geen enkele plek waar je niet kunt fietsen.
Waar zijn je banden het meest versleten, het rijvlak of aan de zijkant van telkens op en af te doenBenneke wrote:Haha, ik heb vandaag al mijn banden die ik thuis heb liggen op mijn wielen gehad. Eerst mijn zwarte panters dan nobby en dan nu michelin xcr at vanvoor en xcr dry vanachter. Is zien of ze er nog opliggen voor da ik vertrek morgen vroeg.![]()
Normaal gezien wel.
Ik laat mijn NN's liggen, k'heb geen goesting om nog iets te doen, ben vandaag zo lui als iets
- Benneke
- Mountainbiker
Tzal wel zijnFred83 wrote:Waar zijn je banden het meest versleten, het rijvlak of aan de zijkant van telkens op en af te doenBenneke wrote:Haha, ik heb vandaag al mijn banden die ik thuis heb liggen op mijn wielen gehad. Eerst mijn zwarte panters dan nobby en dan nu michelin xcr at vanvoor en xcr dry vanachter. Is zien of ze er nog opliggen voor da ik vertrek morgen vroeg.![]()
Normaal gezien wel.
![]()
Ik laat mijn NN's liggen, k'heb geen goesting om nog iets te doen, ben vandaag zo lui als ietshopelijk is dat tegen morgen uit mijn lijf
Btw fredje: Ga je ook naar diest?
- Benneke
- Mountainbiker
WDB wrote:Gaste,
Al da banden gedoe??
Jullie zullen toch moeten trappen zenne
Tof dat er een 60 km is, kunnen we ons beetje laten gaan
Tot morgen gaste
W8 Biker
Ik ben gewoon kompleet gestoord. Zult ge morgen wel zien als ik voorbij rij. Normaal voor mij ook de 60 ,ma omdat examens zijn zal het de 40 worden