neenee, schoon bikeske!
al ervaring met een brede achterband?
Post by thunderbike »
Post by snellebeentjes »
Uit sommige topics blijkt dat roze nogal 'staat' op deze bikethunderbike wrote:Ik heb hem nog niet gewogen maar volgens mijn excelleke zit hij op rond de 9kg. Ikzelf schat dat hij toch een tikkeltje meer weegt. Als de definitieve setup er is ga ik hem eens wegen. Maar er moeten nog nokon's op, ander stuurpen (daarom nog niet afgezaagd), lichtere banden, witte drinkbushouder, ....
e, daelmansnellebeentjes wrote:Uit sommige topics blijkt dat roze nogal 'staat' op deze bikethunderbike wrote:Ik heb hem nog niet gewogen maar volgens mijn excelleke zit hij op rond de 9kg. Ikzelf schat dat hij toch een tikkeltje meer weegt. Als de definitieve setup er is ga ik hem eens wegen. Maar er moeten nog nokon's op, ander stuurpen (daarom nog niet afgezaagd), lichtere banden, witte drinkbushouder, ....
Post by snellebeentjes »
You read my mind Benneke!Benneke wrote:e, daelmansnellebeentjes wrote:Uit sommige topics blijkt dat roze nogal 'staat' op deze bikethunderbike wrote:Ik heb hem nog niet gewogen maar volgens mijn excelleke zit hij op rond de 9kg. Ikzelf schat dat hij toch een tikkeltje meer weegt. Als de definitieve setup er is ga ik hem eens wegen. Maar er moeten nog nokon's op, ander stuurpen (daarom nog niet afgezaagd), lichtere banden, witte drinkbushouder, ....
Post by thunderbike »
Post by den mountenbiker »