Zo 15-06-2008 flanderscup vilvoorde

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

seacat, hoe lag het parcours erbij? ga je vandaag nog eens verkennen om iets te laten weten?
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

bosse wrote:seacat, hoe lag het parcours erbij? ga je vandaag nog eens verkennen om iets te laten weten?

Sta je hevig dude? :lol:
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

kheb er zin in ja , maar of de bene goed zijn zulen we morgen weten he da weet k niet op voorhand. khoop van wel en ookal is het niet, dan doe k het beste da kan en heb k ook nog veel plezier hé :wink:
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

Ik heb er ook zin in, maar zou graag iets weten over (staat van) het parcour :p!
seacat
Mountainbiker

Post by seacat »

hey,

gisteravond 13/06 was het parkoer op sommige plaatsen modderig
de 2steile beklimmingen glad #-o dus 2keer niet boven geraakt kan ook beetje aan banden keuze liggen , dus tegen morgen namiddag als er veel volk gepasserd is zal het vettig zijn , want er is hier ondertussen veel regen bijgevallen ,maar op de paadjes liggen boomschors dus lastig door te rijden ALS het parkoer daar passeerd natuurlijk? want deze voormiddag waren ze pas bezig het parkoer te maken en ben nog neit gaan zien vandaag

mvg
yoeri
Mountainbiker

Post by yoeri »

seacat wrote:hey,

de 2steile beklimmingen glad #-o dus 2keer niet boven geraakt kan ook beetje aan banden keuze liggen , dus tegen morgen namiddag als er veel volk gepasserd is zal het vettig zijn , want er is hier ondertussen veel regen bijgevallen ,maar op de paadjes liggen boomschors dus lastig door te rijden ALS het parkoer daar passeerd natuurlijk? want deze voormiddag waren ze pas bezig het parkoer te maken en ben nog neit gaan zien vandaag

mvg
Mag ik u vragen met welke banden je gisteren het parcours hebt verkend? Is een zomer (droog) band aan te raden of zouden we beter voor een modder-band gaan?

Dankt u !
seacat
Mountainbiker

Post by seacat »

yoeri wrote:
seacat wrote:hey,

mvg
Mag ik u vragen met welke banden je gisteren het parcours hebt verkend? Is een zomer (droog) band aan te raden of zouden we beter voor een modder-band gaan?

Dankt u !

gisteren gereden met Schwalbe Black Jack
mvg
poly
Mountainbiker

Post by poly »

ik heb niuwe schoentjes de michelin xcr A/T denk wel dak ze ga kunnen gebruiken :P :P
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

Ben vandaag eens gaan verkennen.

4km per ronde, 60 hoogtemeters.

Een paar heel steile klimmetjes in:
- eentje na de start, begin maar al te sprinten vanaf het voetbalveld, middenblad vanvoor en snelheid moet ge hebben of ge raakt er niet op
- eentje in het midden, maar daar moet iedereen op klauteren, ne bak als ge tijdens de wedstrijd er al fietsend op raakt
- dan langs trappekens, probleem is dat ge maar ne kleine meter hebt om op te draaien, twee trapkens moet nemen, lopen gaat hier gemakkelijker. Technisch onderlegde mensen zullen hier wel geen probleem hebben denk ik.
- de voorlaatste is ook niet te doen (voor mij, maar ik eindig dan ook vanachter in de funklasse ;-)) recht omhoog, met boomschors en van die boshumus. Ge glijdt weg langs alle kanten.
- dan ff terug langs benden langs dikke boshumus, pakt tussen de noppen van mijn banden (NN 2.1) en dan 360° draaien op een klein stuk en recht omhoog. Echt wel steil, maar net te doen vor mij. Hartslag ging wel heel gemakkelijk naar maximum toen.
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

kan ik er starten met een vaste vork?
Post Reply