15/06/2008 Bailleul - Belle (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Moustache wrote:
MX jorgy wrote:Zal het wa droog liggen kapper?? :lol:
Als het zo voort doet kun je beter je muds opleggen :-?
Kga mss de muds op de nieuwe bike leggen,als ni te veel regent,anders zal ik forfait geven :oops:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

als je ne keer goe kijkt naar da parcours, gene kattepis. 'k ben toch verwonderd over de hoeveelheid offroad,en die zal ongetwijfeld zwaar liggen. Alhoewel, echt baggeren zal het wel niet worden, hoop ik .
Normaal gezien ben ik hier ook van de partij.
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

den dirk wrote:
ijsbeerke wrote:
den dirk wrote:Frontbikers gaan hier ook aanwezig zijn voor deze toch ieder jaar goeie organisatie.

Nadat ik het parcours bekeken heb, stel ik me toch wat vragen omtrend aanvragen hierrond in het Heuvelland. Wil deze mannen dan ook waarschuwen dat ze problemen zouden kunnen krijgen als ze sommige paden die nu in het parcours staan op hun website gaan rijden zondag.

Het zijn waarschijnlijk niet de mannen die ergens rijden waar niet mag die de problemen krijgen maar de organisatoren die nadien komen en wel een aanvraag indienen. [-X . Ik vermoed niet dat een Franse club aanvraag doet bij "bois et nature" voor hun parcours in Vlaanderen. Kwestie weten ze wel of dit bestaat ? #-o #-o
Als je zeker bent neem dan contact met hen op voordat ze ergens doorrijden.
Voor ons bikers zal het zo misschien interessant zijn om enkele nieuwe stukjes te leren kennen al dan niet éénmalig. :oops:
We zijn klaar voor 3 mooie zondagen (Bailleul,Kluisbergen,Ronse). =D> =D>
Had ondertussen ook wel al een pv mail verzonden naar kapper van X2-pop, het gaat niet om stukken die verboden zijn voor mountainbikers maar waar ze geen 500 bikers in korte tijd willen over hebben.
Ik heb maandag een toerke gedaan rond rode/zwarte berg en kan bevestigen dat men aan het uitpijlen was op stukken waar toertochten de laatste maanden niet meer mochten passeren.
Ik vrees er een beetje voor alsook het gebruik van oranje fluo pijlen op de grond is naar ik weet niet toegelaten in België.

Goja, we zien wel eh, hopelijk op zondag geen problemen hierdoor.
Vroeg starten is de boodschap :lol:

@8h present
sean braire
Mountainbiker

Post by sean braire »

uncle sam wrote:
den dirk wrote:
ijsbeerke wrote:
Het zijn waarschijnlijk niet de mannen die ergens rijden waar niet mag die de problemen krijgen maar de organisatoren die nadien komen en wel een aanvraag indienen. [-X . Ik vermoed niet dat een Franse club aanvraag doet bij "bois et nature" voor hun parcours in Vlaanderen. Kwestie weten ze wel of dit bestaat ? #-o #-o
Als je zeker bent neem dan contact met hen op voordat ze ergens doorrijden.
Voor ons bikers zal het zo misschien interessant zijn om enkele nieuwe stukjes te leren kennen al dan niet éénmalig. :oops:
We zijn klaar voor 3 mooie zondagen (Bailleul,Kluisbergen,Ronse). =D> =D>
Had ondertussen ook wel al een pv mail verzonden naar kapper van X2-pop, het gaat niet om stukken die verboden zijn voor mountainbikers maar waar ze geen 500 bikers in korte tijd willen over hebben.
Ik heb maandag een toerke gedaan rond rode/zwarte berg en kan bevestigen dat men aan het uitpijlen was op stukken waar toertochten de laatste maanden niet meer mochten passeren.
Ik vrees er een beetje voor alsook het gebruik van oranje fluo pijlen op de grond is naar ik weet niet toegelaten in België.

Goja, we zien wel eh, hopelijk op zondag geen problemen hierdoor.
Vroeg starten is de boodschap :lol:

@8h present
Ha Uncle Sam!
We komen nog af met enkele vanuit Pops. De ene al wat vroeger dan de andere, afhankelijk wanneer ze uit hun bed raken.
Zal er zelf ook wel vroeg bij zijn.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

MX jorgy wrote:
Moustache wrote:
MX jorgy wrote:Zal het wa droog liggen kapper?? :lol:
Als het zo voort doet kun je beter je muds opleggen :-?
Kga mss de muds op de nieuwe bike leggen,als ni te veel regent,anders zal ik forfait geven :oops:
Bang dat je nieuwe bike gaat krimpen?
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Toch zijn er een paar zaken welke ik niet begrijp.
Deze organisatie is toch niet aan haar proefstuk toe.
Dus ik veronderstel dat ze gewoon zijn van de grens over te steken
Normaal moeten ze dan toch ook kennis hebben van de regels en wetten in ons kl*** landje :-k
Kheb zit om zondag te gaan rijden, alleen hoop ik dat het gene hier op de forum staat niet voor gezever gaat zorgen.
Alst er nameteke ne boer int min van zine wegel stoat ton zik ik "François de l'autre cote de la schreve" :wink:
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Moustache wrote:
MX jorgy wrote:
Moustache wrote: Als het zo voort doet kun je beter je muds opleggen :-?
Bang dat je nieuwe bike gaat krimpen?
De bike zal hopelijk ni krimpen maar ik mss wel :lol:
bostrippertje
Mountainbiker

snelste route

Post by bostrippertje »

Question: wat zou er t interessantste zijn, afrijden in Ieper of in Menen?
A demain :bounce:
zanneis
Mountainbiker

Re: snelste route

Post by zanneis »

Bostrippertje wrote:Question: wat zou er t interessantste zijn, afrijden in Ieper of in Menen?
A demain :bounce:
Mss in Bailleul 8) 8)

ps : toch als ge langs de A25 Rijsel - Duinkerke rijdt ...
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Alles staat klaar voor morgen :bounce:
Eerst nog een hapje eten en tukkie doen en vanaf 6u30 gaat het lichtje weer aan.
Belle, we zin int kom.
Post Reply